surseance van betaling
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2009 21:44 #1234357
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De gemiddelde dealer haalt
De gemiddelde dealer haalt dit niet hoor Tinus. Gaan allemaal het verlies in door de hoge overheadkosten en de afschrijving op de gebruikte voorraad.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2009 23:32 #1234378
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic chef
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2009 20:26 #1234424
door V700 register

En het zijn inderdaad de overhead kosten en de personeelslasten die het veroorzaken. Maarja gewoon proberen het beste ervan te maken en zorgen dat je after sales 300 procent in orde hebt.
Beantwoord door V700 register in topic crisis
@ Solexpaul: die 0,47 is inderdaad een gemmideld streefgetal. En er zullen er niet veel zijn die het halen dat weet ik.jdutman schreef : En natuurlijk door vééls te hoge personeelslasten want de chef werkplaats moet ook een assistent chef hebben en die ook weer enz enz....
Back to basic

En het zijn inderdaad de overhead kosten en de personeelslasten die het veroorzaken. Maarja gewoon proberen het beste ervan te maken en zorgen dat je after sales 300 procent in orde hebt.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2009 00:31 #1234566
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Gemiddelde verkoper
Als ik iets ga kopen, heb ik me hier veelal van te voren goed in verdiept.
Het valt me op dat de gemiddelde verkoper minder weet als ik, over het geen hij moet verkopen........
Op deze manier pik je de goeie ertussen uit, meestal koop ik dan ook bij deze persoon! De nazorg is dan vaak ook wel Oké
Het valt me op dat de gemiddelde verkoper minder weet als ik, over het geen hij moet verkopen........
Op deze manier pik je de goeie ertussen uit, meestal koop ik dan ook bij deze persoon! De nazorg is dan vaak ook wel Oké
Moderators: Jerry Stam