Vannacht -15? Vanmorgen geen enkel probleem...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

ik zou eerder wat ruitenontdooier oid proberen, dan kan je ook niets beschadigen, en als je hem los hebt een beetje vaseline erop.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Hee Richard,EndlessQuest schreef : Ja, nou doe ik mij best om hoffelijk te zijn; ik laat een gaatje vallen van 50meter naar mijn voorganger (bij 20km/h) en ik sein met m`n koplampen, maar dan moet je niet blijven staan natuurlijk!! Dan kan ik mij nooit eens hoffelijk gedragen
Dank voor uw hoffelijkheid hedenochtend!
Ik wou mijn kans grijpen maar ik stond zo te glibberen dat ik meer aanloop nodig had en daarbij nog een zeer vuile spiegel. Als ik wist dat jij het was....
- V700 register
- Nieuw lid
-
het enige wat bij huize Janneman tot nu vorst problemen kent is frappant genoeg de buitentemperatuurmeter tegen de schuur die vastgevroren zit op -2 graden.

- V700 register
- Nieuw lid
-
was deze ochtend toch even wat minder, na 3x geprobeerd te starten, bleven alle lampjes uit. Accu overleden. Gisterenavond nog twee nieuwe afstandsbedieningen ingeregeld, waarschijnlijk op zijn laatste adem. Was al een oud beesje.Paul schreef : maar eens weggereden in de "W" en de "L" stand, heerlijk relaxed.
Ook hier na twee keer diep onderin een geluid van ronddraaien en aanslaan, doet onze 960 het prima. ook onze 240 heeft geen enkele last van de kou, sterker nog ,ik denk dat onze bolides er van genieten.... mmmhh en die stoelverwarming
Buurman deze ochtend behulpzaam, sloeg gelijk aan!
Direct maar doorgereden naar mijn garagist. Volvo accu 70 amp in laten zetten en maar gelijk een mooie set stalen velgen 15" met Nokian 195/65/15 winterbanden met originele Volvodeksels gescoord.
Gaan er morgenochtend onder.... mijn eerste set.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Moet hem nog steeds een keer goed afvijlen.
heeft toch een bajonetsluiting, dus de rand mag best wat open zijn.
Overigens met starten ook hier geen enkel probleem. Heerlijk, gisteren een drie jaar oude colt geholpen met starten. Heb kabels uit voorzorg, maar ondertussen enkel voor anderen gebruikt. Heerlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En natuurlijk weer lopen als een zonnetje. Wel weer van binnen en van buiten krabben.
(met draaiende motor om voorruit vast wat te ontdooien)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Prachtig !
Complimenten vanuit Dronten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De accu aan de lader gezet en vanmorgen geen probleem meer. Nu maar even afwachten of de accu nog wel wordt geladen bij het rijden of het wordt ook een nieuwe accu.