Vannacht -15? Vanmorgen geen enkel probleem...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook hier na twee keer diep onderin een geluid van ronddraaien en aanslaan, doet onze 960 het prima. ook onze 240 heeft geen enkele last van de kou, sterker nog ,ik denk dat onze bolides er van genieten.... mmmhh en die stoelverwarming
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Zo die start goed voor zo'n ouwe bak .. hehe
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Zijn er dan veel andere merken die dat niet doen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had op tijd door dat jij eraan kwam......EndlessQuest schreef : Ik dacht toen ik vanavond van m`n werk naar huis reed ineens, Rik had vanmorgen vast geen problemen met z`n auto. Vreemd hé?
Onze Indy had ook geen problemen vanmorgen. Ze sloeg enthousiast aan en liet de sneeuw in alle kalmte onder haar sneeuwbandjes door gaan.
Groeten,
Richard
P.s. als ik op tijd had doorgehad dat jij het was had ik je hoffelijk voor laten gaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej Toon, da's niet eerlijk hè. Jullie sturen dat hier naar toe, maar wel eerst even via een aantal landen die de temperatuur verhogen!! Maar, wie weet wat er hier vanavond gebeurt...... Deze zomer gaan wij waarschijnlijk onze eerste vakantie in Zweden door maken. Een achernicht die er "emventures" beheert. Mogen de honden (drie) mee.Toon schreef : verleden week in midden Zweden.Hej då
En uh, help je mee duimen... In 2009 een elfstedentocht 100 jaar na de eerste? Hebben ze toch niet in het mooie Zweden.
In ieder geval voor je leuke foto"taktak"

- André Struis
- Nieuw lid
-
(bij een Volvo in elk geval wel)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 Eric Bakker schreef : Om heel eerlijk te zijn vind ik het normaal dat auto's starten ook als het koud is.
Zijn er dan veel andere merken die dat niet doen?
Eric,

je had voor de gein vanochtend hier op de dijk bij ons voor de deur eens moeten kijken.... Allemaal mooie nieuwe auto's, Alfa Spider, Peugeot's 407 SW's, en wat japanse dingen waarvan ik niet weet hoe je de namen schrijft (ze vinden mij maar raar met zo'n "oude bak") en de een na de ander met startproblemen, bevroren deuren, kachels die niet warm worden.... en ik? Instappen (deurrubbers goed ingevet dus zonder problemen), starten (alsof het niet koud geweest is), kachel aan en 4 minuten later met schone ruiten, een warm interieur en de stoelverwarming aan wegrijden! Zwaaiend naar alle krabbende buren!!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten, Lennert
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat klinkt inderdaad mooi, maar het geheim zit er voor het grootste gedeelte toch in dat jij wèl een goede accu hebt (onderhoud!) en zo slim bent je rubbers in te vetten (onderhoud!).Maar ik geef toe dat de voorruit van een 700/900 stukken eevoudiger te krabben is dan die akelig te vlakke en te grote ruiten van moderne auto's. Maar dat is samen met de stoelverwarming meer een kwestie van comfort dan van startproblemen.Miquelangelo1969 schreef : Allemaal mooie nieuwe auto's, Alfa Spider, Peugeot's 407 SW's, en wat japanse dingen waarvan ik niet weet hoe je de namen schrijft (ze vinden mij maar raar met zo'n "oude bak") en de een na de ander met startproblemen, bevroren deuren, kachels die niet warm worden.... en ik? Instappen (deurrubbers goed ingevet dus zonder problemen), starten (alsof het niet koud geweest is), kachel aan en 4 minuten later met schone ruiten, een warm interieur en de stoelverwarming aan wegrijden! Zwaaiend naar alle krabbende buren!!
Enfin, ik zal er niet over zeuren, zelf heb ik bij barre weersomstandigheden ook altijd een extra trots gevoel in mijn Nordische kanjer.