Extra verwarming
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Of hier: <a href=" www.tradera.com/TIDUR_BENSINVARMARE_VOLV...IEN-auktion-78596456 "> www.tradera.com/TIDUR_BENSINVARMARE_VOLV...IEN-auktion-78596456Mathy schreef : 3544 554, Timer, € 100,00, levertijd twee dagen.
Wolwo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Sorry, maar dan geef ik liever 90 euro uit. (Op de standkacheldelen kan ik 10% korting krijgen)
groetjes
Mathy
- A. Remy
- Nieuw lid
-
het ding kost momenteel 99SEK, komt op circa 10 euro. Of bedoel je iets anders?
Wolwo
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik vind het ding in de advertentie die je gevonden hebt erg lelijk. Daarom betaal ik liever 90 euro bij de dealer voor de timer die volgens de accessoirescatalogus erbij hoort.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Volgens mij moet het zijn "anders wordt het een verloopkabel bouwen". Knippen in kabelbomen is iets wat je beter niet kunt doen, tenzij je verschrikkelijk goed weet wat je doet en je het ook weer verschrikkelijk goed in elkaar vlecht. En het absoluut noodzakelijk is.henk 940LPT schreef : anders wordt het knippen....
In dit geval dus niet: verloopkabel is een betere optie. Maar ik ben het met Mathy eens: leiver de originele.
Mathy, is dit nog steeds dezelfde uit de catalogus van 1995? Nr 3544 554-3, digitale tijdklok , type 4? Of is het monster uit de advertentie het nieuwere type (-4?) en verkoopt de dealer dat tegenwoordig...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De timer die ik noemde is inderdaad die uit de catalogus. Het lijkt er overigens op de foto op of die timer erbij zit. Maar dat is helaas niet zo. De timer heeft de eigenaar ingebouwd in z'n V70.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
5,5 Kw, werkt echt super!

- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
grts!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grote kans dat jij de kachel (het verwarmingsding zelf) al af-fabriek gemonteerd had voor interieurverwarming, en alleen een extra stuurmodule ingebouwd hebt gekregen ?struis schreef : 520 Euro, heb ik er bij VW voor betaald, af fabriek.5,5 Kw, werkt echt super!