Extra verwarming
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
450 Euro is een hoop geld, maar ik heb toch maar even een mailtje gestuurd.
groetjes
Mathy
- A. Remy
- Nieuw lid
-
 Mathy schreef : ik heb toch maar even een mailtje gestuurd.
Hou ons op de hoogte.
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Dat is natuurlijk veel meer dan deze kachel, maar die is zonder timer (en waar haal je die vandaan als er nauwelijks nog onderdelen te krijgen zijn?), zonder inbouwen, zonder garantie en zonder verzendkosten. Al met al komt daar nog wel een €100,- bij (timer + verzenden) en de nodige vrije uurtjes (onderhandelen + inbouw + timer zoeken).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou de timer achterwegen laten en een universeel <a href=" www.conrad.nl/goto.php?artikel=196666 ">GSM moduul van conrad inbouwen. dan kun je naar de auto een SMS sturen verwarming AAN, of wanneer ie klaar moet zijn, of de auto stuurt je een SMS terug als de verwarming het niet doet of als het alarm af gaat. Al deze functies zijn met een dergelijke unit te realiseren, moet je wel zelf wat voor knutselen/bedenken want het is een universeel kastje, niet specifiek voor auto standverwarmers..
Een gewone afstandsbediening zoals een garagedeur heeft kan natuurlijk ook, die kun je dan gewoon thuis laten liggen en even 20-30 minuten voor vertrek even aantikken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Natuurlijk heb ik even wat "vergelijkingsmateriaal" opgevraagd bij de dealer:
3728 740, Standkachel 091-B, Benzine, € 844,32, levertijd twee dagen.3544 554, Timer, € 100,00, levertijd twee dagen.3728 135, Montageset B2x0F, modeljaar 1991, € 273,53, geen levertijd vermeld, maar dus wel verkrijgbaar.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Maar met zo'n GSM module heb je wel een extra telefoonabonnement nodig. En mag je 's morgens vroeg niet vergeten, eerst de GSM module te bellen. Anders is de auto koud als je in wilt stappen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
hey Mathy,Mathy schreef : Hallo JW
Maar met zo'n GSM module heb je wel een extra telefoonabonnement nodig. En mag je 's morgens vroeg niet vergeten, eerst de GSM module te bellen. Anders is de auto koud als je in wilt stappen.
groetjes
Mathy
een prepaid kaartje van 10 euro is genoeg. Maar je hebt gelijk, een timer is iets dat niet mag ontbreken. Zelf heb ik geen vaste tijden waarop ik de auto gebruik dus zou zelf beter bediend zijn met afstandsbediening.
Mvg,
JW