Vadis

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-11-2008 00:32 #1218870 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic nooit meer
Hallo Tamas

tkornman schreef : Op de mac zal het nooit native draaien aangezien het programma voor Windows is gecompileerd. MacOS weet gewwoonweg niet wat het met een exe-bestand moet aanvangen. De enige oplossing zou zijn om te proberen bij de data te komen en deze via een nieuwe interface te ontsluiten. Maar dan bouw je het programma in feite opnieuw.

Je mag nooit meer raden.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2008 12:30 #1219075 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Raden? Waarnaar precies?

Mathy schreef : Hallo Tamas

tkornman schreef : Op de mac zal het nooit native draaien aangezien het programma voor Windows is gecompileerd. MacOS weet gewwoonweg niet wat het met een exe-bestand moet aanvangen. De enige oplossing zou zijn om te proberen bij de data te komen en deze via een nieuwe interface te ontsluiten. Maar dan bouw je het programma in feite opnieuw.

Je mag nooit meer raden.
groetjes
Mathy

Hoi Mathy,
Dit was geen anti-mac opmerking hoor. Daar ben ik al lang voorbij. Gewoon de feiten dus. Mac draait niet native Windows, Windows draait niet native Mac. Zelf programma's voor Linux, welke nagenoeg gelijk zijn aan de programma's die je op MacOs-X vind (ze hebben allemaal Unix bitjes door de registers lopen), dienen nog voor een bepaalde architectuur gecompileerd te worden. Porten heeft dat.
Waar mag ik overigens niet meer naar raden?
Groet,
Tamas

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2008 17:36 #1219116 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic De manier waarop
Hallo Tamas

tkornman schreef : De enige oplossing zou zijn om te proberen bij de data te komen en deze via een nieuwe interface te ontsluiten. Maar dan bouw je het programma in feite opnieuw.
...
Waar mag ik overigens niet meer naar raden?

Nu duidelijker? Ik meld niet voor niks dat Vadis niet veel meer dan een standaard database systeem is.
En nee, ik had dat niet als een anti-Mac opmerking opgevat. Wie anti-Mac is weet gewoon (nog) niet beter.
groetjes
Mathy

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2008 10:22 #1219293 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic meer dan onderdelen

JosZ schreef : voor de zekerheid ook op mn "oude" laptop heb ik een vadis versie waarbij van de oudere modellen alleen een onderdelenlijst beschikbaar is...........

Dat is wel vreemd. Hoewel in beperkte mate aanwezig, horen er wel degelijk ook reparatiehandleidingen op te staan.
Ik weet echter niet waarom ze bij jou zouden kunnen missen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC