Vadis
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
na veel geprust om de eerste installatie er weer af te krijgen......heb het meeste er handmatig afgekiepert.......is het gelukt om vadis werkend op mn vista laptop te krijgen............het enige wat ik gedaan heb is alle systemen en programma's die ik niet nodig had uitgezet.......en toen had ik ook geen fout meldingen meer..........
voor de zekerheid ook op mn "oude" laptop heb ik een vadis versie waarbij van de oudere modellen alleen een onderdelenlijst beschikbaar is...........
iedereen bedankt voor het meedenken, top!!!!!...............
gr Jos
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iemand wel eens de nieuwe VIDAS van Volvo gebruikt in het hobby circuit?
grt. Thijs
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Daarvoor moet je een Intel Mac hebben. Op een "oudere" Mac werkt dat niet.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Thijs.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als ik me niet vergis, is een Powermac gewoon Mac met een desktopbehuizing. Die zijn er zowel met PowerPC als met Intel CPU.
groetjes
Mathy
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Op de recentste Vadis (uitgave 2005A) staat alles wat op een oudere Vadis staat.tkornman schreef : Dat van de oudere types geen technische documentatie aanwezig is was inderdaad bekend. Ik ben benieuwd vanaf welke versie dat is gaan gelden, misschien is het mogelijk om de data van een oude vadis en een nieuwe samen te voegen zodat alles wel compleet is.
Groeten.Hedwig
Zit aan de Vadis nog een vereiste scherm resolutie? (de toyota tegenhanger vereist 1024x786)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus moet ik daaruit concluderen dat er nooit technische data van de 700's is geweest (alleen de onderdeelnummers)? Of bevat 2005A deze gegevens (de technische background) wel?hlambrechts schreef :
Op de recentste Vadis (uitgave 2005A) staat alles wat op een oudere Vadis staat.tkornman schreef : Dat van de oudere types geen technische documentatie aanwezig is was inderdaad bekend. Ik ben benieuwd vanaf welke versie dat is gaan gelden, misschien is het mogelijk om de data van een oude vadis en een nieuwe samen te voegen zodat alles wel compleet is.
Groeten.Hedwig
Groet,
Tamas
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je had toch dezelfde 2004 versie die ik ook heb?jhuijsmans schreef : Laat ik die nou net hebben... nou ja, ik... m'n baas.
groetjes
Mathy