Vadis
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op mn "oude" laptop functioneert vadis naar tevredenheid maar op mn nieuwe laptop niet, de pagina's voor de oudere volvo's (740) zijn leeg, en die heb ik nu juist nodig!!.
Geprobeert opnieuw te laten installeren maar dat lukt niet, ik kan niet kiezen in het menu voor opnieuw instaleren b.v. hij geeft foutcode -108 bij vadis!!!!....en nu doet ie het helemaal niet meer...grrrr.......
oude lt = windows XP, nieuwe = vista, vadis versie = 2003
wie heeft de oplossing!?!...
mvg Jos
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 JosZ schreef : oude lt = windows XP, nieuwe = vista, vadis versie = 2003
wie heeft de oplossing!?!...
mvg Jos
Ik weet de oplossing!
Vista eraf, XP erop! Moet jij eens zien hoe onvoorstelbaar snel je nieuwe LT eigenlijk is!

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Meer kan ik bij mij in ieder geval niet vinden. Voor de 850 zijn wel allemaal reparatiehandleidingen te vinden.
Ook ik ben dus erg benieuwd waar dit aan kan liggen (mijn systeem draait overigens gewoon op XP...)
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Vadis en Mac... heeft iemand dit geprobeerd of kom je niet onder een emulator met windows uit omdat iets anders dan windows echt niet ondersteund wordt?
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
heren, niet zo vast blijven zitten aan Mac OS voor Vadis zou ik zeggen, een dedicated lap-top voor Vadis met XP is voor deze keer een goede keuze. Je gebruikt hem toch alleen voor Vadis.
Robert
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Klopt. Natuurlijk kun je een PC kopen. Of windhoos op een Intel Mac draaien. Maar da's te simpel. Behalve "windhoos" is er verder weinig uitdaging aan.henk 940LPT schreef : Mathy heeft zich dit ook wel eens afgevraagd. Bij mijn weten had hij nog geen oplossing gevonden...
De uitdaging is nu net, om het native op de Mac aan het draaien te krijgen.
Vadis maakt gewoon gebruik van een standaard database systeem. MKDE of zoiets. Maar zoals je misschien al in de gaten hebt, heb ik daar geen verstand van. Dus iedere hulp is welkom.
groetjes
Mathy (die met "hulp" dus niet een oplossing met "windhoos" of "linux op een PC en dan WISE" of zoiets bedoelt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groetjes,
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog niet veel ervaring met Vista. Kan je onder Vista het programma niet in een compatibaliteitsmodus draaien? Als je rechts klikt op de exe of de snelkoppeling in het startmenu, heb je dan een tabje Compatability? Misschien is daar wat mee aan te vangen.
Op de mac zal het nooit native draaien aangezien het programma voor Windows is gecompileerd. MacOS weet gewwoonweg niet wat het met een exe-bestand moet aanvangen. De enige oplossing zou zijn om te proberen bij de data te komen en deze via een nieuwe interface te ontsluiten. Maar dan bouw je het programma in feite opnieuw.
Groet,
Tamas