Nordicar 18 oktober VOLVO(L) en planning verstuurd

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2008 22:10 #1215026 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Kan

RobertG schreef : Daarom: wie heeft er zin om mij zijn 960 te demonstreren?

Mijn 960 is van 1993 en dus een Type 1, maar als je wilt mag je er morgen best even in rijden. Bart Udo komt ook volgens mij, en hem kennende wil hij je vast wel even zijn type 2 (1997) demonstreren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2008 23:03 #1215032 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Opgelost!

bodejodel schreef : Ik hoorde gisteren van Roderik dat hij zijn krukaskeerring/kering niet mocht vervangen van de mensen van Nordicar (?!?) Dus het hangt er nog even om of we die kant opgaan.

De klus kon daar niet uitgevoerd worden omdat dat gegarandeerd langer duurt als de 3 uur brugtijd die beschikbaar is. Op zich logisch dus. We zouden dan veel te lang een brug bezet houden.
We kunnen deze klus morgen toch nog uitvoeren met dank aan die geweldige locatie langs de Noord die door enkele ons welbekende verenigingsleden zo gul beschikbaar gesteld wordt!

• Robert Geurts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2008 21:53 #1215111 door Robert Geurts
Beantwoord door Robert Geurts in topic Dank

Eric Bakker schreef :

RobertG schreef : Daarom: wie heeft er zin om mij zijn 960 te demonstreren?

Mijn 960 is van 1993 en dus een Type 1, maar als je wilt mag je er morgen best even in rijden. Bart Udo komt ook volgens mij, en hem kennende wil hij je vast wel even zijn type 2 (1997) demonstreren.

Eric,
Dank voor je aanbod, je was al weg toen we met de diesel terug kwamen. Volgende keer misschien. Overigens heb ik lekker gereden in de 2.5 van Rik.
Robert

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2008 10:43 #1215173 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Eerder weg

RobertG schreef : Dank voor je aanbod, je was al weg toen we met de diesel terug kwamen. Volgende keer misschien. Overigens heb ik lekker gereden in de 2.5 van Rik.

Als we elkaar weer zien is er een herkansing. Hebben de proefritten je nog geholpen bij je twijfels, neig je al naar iets?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC