Nordicar 18 oktober VOLVO(L) en planning verstuurd
- V700 register
- Nieuw lid
-
De sleuteldag dit najaar bij Nordicar op 18 oktober in Heerhugowaard is volgeboekt !
U kunt overigens ook niet meer inschrijven omdat inmiddels de planning als concept gereed is en op korte termijn naar Nordicar gaat ter goedkeuring.
Graag tot zaterdag.
Uw regio-coordinator
Flevoland Noord-Holland.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
MSuidgeest schreef : Ik heb 18 aanmeldingen, dus als de meerderheid ...
Aangezien ik soms erg vroeg inschrijf heb ik eigenlijk geen flauw idee meer of ik daarna wel het benodigde formulier heb ingevuld. Sta ik er nog bij Mark? Of mag ik enkel op de koffie en op het buitenterrein? of niets van dit alles?
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus alleen koffie ...
- K de Vries (GAST)
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik zou Roderik graag helpen met het vervangen van de achterste krukaspakking van mijn oude en nu zijn 745 GLE 16V.Het feit dat ik geen auto heb maakt de afstand Oosterhout - Heerhugowaard - Oosterhout wel heel erg groot...
- V700 register
- Nieuw lid
-
De planning is gereed en inmiddels verstuurd naar de leden die zich hebben ingeschreven.
Kijkt u maar in uw mailbox. En aangezien ik niets terug heb gehad, kloppen alle mail-adressen.
Met vr groet,
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hej Jeroen,bodejodel schreef : Is er iemand die in de buurt van Oosterhout komt?
Ik zou Roderik graag helpen met het vervangen van de achterste krukaspakking van mijn oude en nu zijn 745 GLE 16V.Het feit dat ik geen auto heb maakt de afstand Oosterhout - Heerhugowaard - Oosterhout wel heel erg groot...
Het staat wel in de planning om weer eens in HHW te gaan kijken en koffie proeven
Als ik die planning aan kan houden, kunnen we wel wat inplannen dat ik je in de buurt ophaal, of heb je helemaal geen vervoer ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk maar wat je het beste uit komt, misschien heb je al iets met Willem afgesproken. Maar wat mij betreft mag je meerijden. Mail je me even aub als je hiertoe besluit op nielsvanroij @ yahoo . co . uk (spatie's weg laten) Ik heb t druk met afstuderen en kom daarom maar zelden op de site.
Niels