Nordicar 18 oktober VOLVO(L) en planning verstuurd
- Jan Huijsmans
-
- Nieuw lid
-
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Als er er geen andere prioriteiten doorheen komen dan kom ik ook even op de koffie!deSjef schreef : Dan wordt het nog gezellig bij de koffie!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens zijn er nog enkele leden geen brug gevraagd, dus ...
Ad, Bart, Robert en Manfred dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Willem V. schreef : Hej Jeroen, Het staat wel in de planning om weer eens in HHW te gaan kijken en koffie proeven
Als ik die planning aan kan houden, kunnen we wel wat inplannen dat ik je in de buurt ophaal, of heb je helemaal geen vervoer ?
Kijk eens aan, dat zijn nog eens pasklare oplossingen.Niels van Roij schreef : ...maar vertrek wel uít Oosterhout.
Ik hoorde gisteren van Roderik dat hij zijn krukaskeerring/kering niet mocht vervangen van de mensen van Nordicar (?!?) Dus het hangt er nog even om of we die kant opgaan.
- Robert Geurts
- Nieuw lid
-
Ik heb een vraag van een hele andere orde voor aanstaande zaterdag. Ik ben me aan het orienteren op een andere auto en dan kan ik wel heel veel op internet gaan zoeken, uiteindelijk komt het toch neer op proberen. Daarom: wie heeft er zin om mij zijn 960 te demonstreren?
Even wat achtergrond. Op dit moment bestaat ons wagenpark uit 2 auto's. Een hyperbetrouwbare en bloedsimpele 745 uit 1987 en een [ik durf het bijna niet te zeggen] inmiddels al weer 10 jaar oude citroen XM berline (Frans voor hatchback), ook hyperbetrouwbaar, niet zo simpel en oh zo comfortabel. Eigenlijk is dat 1 auto te veel, en dus ook wat prijzig én de troen heeft op dit moment een rotte versnellingsbak. We hebben dan ook het plan opgevat om terug te gaan naar 1 auto. En ja, dan komen er wel wat voorwaarden op tafel: groot (2 kinderen en we gaan graag met de auto op vakantie), comfortabel (airco) en toch wel een beetje moderner dan de 745.
Ik kan natuurlijk onze Troen inruilen voor een Troen Break, maar ja, dan ben ik niet meer welkom op sleuteldagen (om te sleutelen). En dat is niet de bedoeling. Ergo, maar eens kijken of er niet een baksteen met een hoog zoefgehalte kan worden gevonden. Ik ga dan ook maar eens beginnen bij een 960 of een 940. Die eerste heeft de voorkeur vanwege het vermeende zoefgehalte. Ook heeft een automaat de voorkeur, om dezelfde reden.
Nou ja, alle reden om deze vraag te stellen dacht ik zo en ik ben benieuwd naar reacties.
Ik zie jullie zaterdag.
Groet,
Robert