Hebben jullie passagiers ook zo'n moeite om de deurontgrendeling te vinden?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2008 15:37 #1209088 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tsja schoonmoeders. Een
Tsja schoonmoeders.
Een Volvo-schoonzoon zal altijd proberen zo snel mogelijk de auto uit te zijn, om de deur voor schoonmoeder open te houden, al was het alleen om haar erop attent te maken, dat ze toch echt eerst haar gordel los moet maken voor het uitstappen.
Nooit een schoonmoeder de gelegenheid geven om de achterklep open en/of dicht te doen. Is mij twee keer overkomen, ik dacht eerst dat ze de schokdempers aan het testen was, zo hard stond ze aan de achterklep te rukken. De andere keer waren de achterklepdempers wat versleten en liet ze de klep van bovenaf naar beneden vallen (Dacht eerst dat alle wielen eraf gevallen waren, zo'n klap).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2008 15:49 #1209089 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Schietstoel
Ik zit er ook over te denken..... en opendak (wilde ik toch al) en dan onder de schakelaar van de stoelverwarming een bijrijdersschietstoelfunctie. Als de schoonmoeder dan vraag "hoe gaat deze deur open?" kan je heel galant zeggen, momentje, ik help u wel even met uitstappen........ klik..... en hopla, moeders ligt al in de tuin!!!

Ik heb vooralsnog het geluk een hele lieve schoonmoeder te hebben, die de liefde voor een auto begrijpt!

Gulle Groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2008 19:08 #1209102 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, dat herken ik wel...
Ik geloof echter meer in een goede preflight briefing.
Ladies and gentlemen, as the captain of this trip, I want to welcome you aboard! In a few moments the engine will be started and we will be ready for departure. Please wear the seatbelt, which belongs to your seat, during the entire trip. The captain shall indicate when it's safe to take it off. For maximum safety during this trip I have the following safety instructions for you.
The correct way of wearing the seatbelt is to pull the locktab of your seatbelt over your shoulder and securing the locktab in the belt catch. Pressing the red button on the belt catch releases te seatbelt. Passengers sitting next to an exit, please take note of the following procedure to exit the vehicle both during the trip and after.The doors are opened by pulling the lever in the armrest towards you and pushing the door outwards. In case of emergency exit the vehicle via the door nearest to you and place yourself at a safe distance from the vehicle. If necessary guide any passengers, who need assistance, from the vehicle.
I wish you a nice trip and I hope to see you again soon.
Groet,
Tamas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2008 14:53 #1209158 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook zo,
zeer herkenbaar. Maar het is slechts een keer zeggen "Bovenop.." vlak voordat ze uitstappen. in eerste instantie is het dan een zin met korte klanken : he huh wat zeg je.
Ah oja daar. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC