Hebben jullie passagiers ook zo'n moeite om de deurontgrendeling te vinden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is zoiets mogelijk (en dan met name de vertraging), en heeft iemand misschien al eens iets gefrabiceert? Ik houd me graag aanbevolen!
Oja, gisteren éindelijk mijn lidmaatschapsformulier op de post gedaan, na 'm ondertussen al een paar keer uitgeprint te hebben, maar 'm telkens vergeten of kwijtgeraakt te zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben wel benieuwd naar eventuele oplossingen. Niet voor m`n passagiers, want dat m`n schoonmoeder de ontgrendeling af en toe niet kan vinden boeit mij eigenlijk niet zo maar het moet wel chique kunnen worden met een soort verlichting er op. Bedenk mij nu dat het mij eigenlijk ook voor mijn schoonmoeder wel boeit, want hoe sneller ze eruit is, hoe beter
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij herken ik dat trouwens ook en niet alleen in het donker trouwens.
(toch even dan: Een lampje maken wat op basis van een condensatortje een seconde of 10 blijft gloeien, is geen punt de kunst is alleen het aan te krijgen als iemand eruit wil, permanent is net zo makkelijk. Zolang het licht in het 'bakje' blijft, is er niks mis mee, maar het euvel overdag heb je daar niet mee opgelost.)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik was in m'n uitleg misschien niet helemaal volledig. Ik doelde inderdaad op verlichting die net zoals de dashboardverlichting "altijd" zou branden (met contact aan dus). Alleen die behalve dat dus nog wat na zou gloeien.Baseman schreef : .......ik moet me toch echt inhouden nu..........
Bij mij herken ik dat trouwens ook en niet alleen in het donker trouwens.
(toch even dan: Een lampje maken wat op basis van een condensatortje een seconde of 10 blijft gloeien, is geen punt de kunst is alleen het aan te krijgen als iemand eruit wil, permanent is net zo makkelijk. Zolang het licht in het 'bakje' blijft, is er niks mis mee, maar het euvel overdag heb je daar niet mee opgelost.)
Overdag heb ik er eigenlijk nog niet zoveel probelemen mee gehad. Daarvoor zou ik zo snel eigenlijk alleen even oncharmante oplossingen weten, in de trant van witte of chromen handles.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik denk dat het grootste probleem is, dat onze klinken niet als zodanig herkent worden. En dat ga je met lichtjes en/of chroom niet veranderen. Het wordt alleen wat gemakkelijker om te omschrijven waar ze aan moeten trekken.
Als het lichtje dan nog begint te knipperen op het moment dat je de auto van het contact zet ...
Met een stemmetje erbij: "Trek de pal met/bij/in het knipperende lichtje maar achteren om de deur te openen".
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-