Hebben jullie passagiers ook zo'n moeite om de deurontgrendeling te vinden?

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2008 15:41 #1208962 door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic sticker
een sticker met boodschap 'pull handle', eventueel aangevuld met een pijl die naar achteren wijst, reflecterend materiaal voor iin het donker
Wolwo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2008 16:19 #1208975 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat deed ik vroeger ook
Dat deed ik vroeger ook altijd. Alleen de vreemde gezichten van de omstanders begonnen mij wat te vervelen.
Kan er natuurlijk iets mee te maken hebben dat ik 90% van de gevallen alleen in de auto zit hoor, maar zeker weten doe ik dat niet.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2008 16:50 #1208982 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Om heel eerlijk te zijn... nee
Mijn passagiers hebben meestal al in de wagen gezeten terwijl het licht is. Dan is de mededeling 'bovenop', voldoende. (en daarna weten ze 'm blindelings te vinden, zo moeilijk is het niet)

Ligt dat aan de vriendenkring? (ik heb nu 3 jaar dezelfde dagelijkse wagen... is een unicum in de vriendenkring, zo lang met 1 auto)

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2008 17:48 #1208992 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heeft met de vriendenkring te maken.
Mijn vriendenkring en ik houden nogal van nachtelijke uitstapjes, dus daar heeft het inderdaad mee te maken. Daar komt bij dat de meeste vrienden van mij in hartje amsterdam wonen, en dus zelf geen auto (en vaak zelfs rijbewijs) hebben. Dan is het allemaal wel erg veel in één keer voor ze.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2008 19:23 #1209007 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BOB

Michael Oud schreef : Mijn vriendenkring en ik houden nogal van nachtelijke uitstapjes, dus daar heeft het inderdaad mee te maken. Daar komt bij dat de meeste vrienden van mij in hartje amsterdam wonen, en dus zelf geen auto (en vaak zelfs rijbewijs) hebben. Dan is het allemaal wel erg veel in één keer voor ze.

Aha nu wordt het duidelijk, je 2e naam is BOB! En je vrienden Ladder en Zat ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2008 19:28 #1209008 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mwoah...

rudiger schreef :

Michael Oud schreef : Mijn vriendenkring en ik houden nogal van nachtelijke uitstapjes, dus daar heeft het inderdaad mee te maken. Daar komt bij dat de meeste vrienden van mij in hartje amsterdam wonen, en dus zelf geen auto (en vaak zelfs rijbewijs) hebben. Dan is het allemaal wel erg veel in één keer voor ze.

Aha nu wordt het duidelijk, je 2e naam is BOB! En je vrienden Ladder en Zat ?

Dat valt ook wel weer mee. Ik woon zelf alleen in Uithoorn, en ik háát OV. Vandaar dat ik zelf altijd met de auto ga. Na het uitgaan gaan we meestal nog bij iemand thuis wat zitten. Daarna mag ik ook niet meer rijden ;)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2008 02:47 #1209031 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nooduitgangbordje?
Hallo Alain

wolwo schreef : een sticker met boodschap 'pull handle', eventueel aangevuld met een pijl die naar achteren wijst, reflecterend materiaal voor iin het donker

Maar ja, dan spreken ze OF geen Engels OF ze hebben de leesbril niet op...
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2008 12:09 #1209053 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de 240, net zo erg, mensen
de 240, net zo erg, mensen snappen het niet zo vaak, ondanks dat je duidelijk ziet dat die hendel recht naar achteren getrokken moet worden (je kunt de sleuf duidelijk zien). Of de kofferklep van de 245, ik heb al enkele keren de nummerplaatverlicting kunnen repareren omdat mensen denken dat deze uitstekende lampjes de greep zijn (ondanks de mega greep 20 cm lager op de klep).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2008 12:12 #1209054 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Juist daarom!

JW schreef : de 240, net zo erg, mensen snappen het niet zo vaak, ondanks dat je duidelijk ziet dat die hendel recht naar achteren getrokken moet worden (je kunt de sleuf duidelijk zien). Of de kofferklep van de 245, ik heb al enkele keren de nummerplaatverlicting kunnen repareren omdat mensen denken dat deze uitstekende lampjes de greep zijn (ondanks de mega greep 20 cm lager op de klep).

In het donker ziet men die sleuf niet. Vandaar mijn lampjes idee. Laat ik verder maar niet beginnen over de zwiepers die sommige mensen de deuren of kofferbak bij het sluiten geven.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2008 12:15 #1209057 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Draaideur
Soms krijg je inderdaad het idee dat ze er een draaideur (doordraaiend naar binnen) van proberen te maken. Hoeft echt niet, gewoon zachtjes doch beslist de deur dicht doen is voldoende. Gewoon in stijl met de auto dus :).
Tis geen pinda of Seat Marbella  (no offence Bert)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC