Restantje groupbuy: Instapverlichting voeteneind voorstoelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus je hebt er nu nog één?Baseman schreef : ...nog drie beschikbaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga ze ook op makrtplaats zetten, maar leden gaan voor, zal ik maar zeggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ze zijn vandaag verkocht.Baseman schreef : Ik heb er nog twee liggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit is het geworden en ik moet zeggen, erg practisch.
Het zit in de bekleding van de klep, dus als het me gaat irriteren, haal ik het er weer uit en plak ik er gewoon een nieuw lapje stof overheen.
Overigens gaan ze natuurlijk tegelijk aan met de verlichting in de bagageruimte, leek me wel zo handig....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Nu nog een paar rode lampjes aan wat normaalgesproken de onderkant van de bekleding is. Dan zien ze je in het donker tenminste staan, als je de klep open hebt en voor de achterlichten staat.
BTW ik heb eens naar die dingen gekeken. Maar hoe vervang je zo'n lampje?
Ze zijn overigens kleiner dan ik ze me, ondanks de rolmeter op de bovenste foto, had voorgesteld.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het kan wel kloppen dat ze kleiner lijken, want op de foto zie je voornamelijk het verlichte deel van het lamphoudertje.Dat is maar 35x12mm, kijk maar naar de foto. De hele behuizing is groter, zoals op de foto aangegeven.Ze zijn er trouwens maar in 1 maat, die die in mijn klep zitten, daar heb jij er nu ook twee van, identiek.
Aan de achterkant (stekkerkant) van de behuizing, zie je twee alukleurige lipjes.Die moet je voorzichtig uitbuigen, dan komt de fitting vrij, en kan je ze vervangen.Ga ik nog doen, vervangen, door 60000mcd witte LED's, zodat je gewoon een boek kan lezen bij het licht..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt op de sloop toch een deugdelijke spare halen die je heel houdt. Kun je je uitleven op de ander.Baseman schreef : Die rode ben ik al naar aan het kijken, klopt, maar de consequentie is dan, dat ik die in mijn plastic moet dremelen, wat ik niet meer ongedaan kan maken,.......ik twijfel nog, maar ik had inderdaad hetzelfde idee
Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet niet hoe groot/breed Bas is, maar volgens mij moet je een hele flinke jongen zijn, wil je voor beide achterlichten tegelijk kunnen staanMathy schreef : ...en voor de achterlichten staat.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor beide achterlichten gaan staan?struis schreef : Moet ik ook nog doen..............