Bestelnummer leeslampjes tussen B en C stijl >> Deels gemonteerd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2008 08:30 #1209237
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan ik wel maken.
Die in-car temp sensor is gewoon het NTC-tje wat standaard in de lamp-behuizing zit tbv de ECC.Dat dingetje wat je schoon moet maken als ie begint te sissen boven je hoofd.Weet je dan genoeg, of wil je alsnog een foto?Mathy schreef : Vraagje: heeft iemand een foto waarop te herkennen is, waar de "in-car temperature sensor" op te zien is? En ook te herkennen is, waar het ding thuishoort? Ik ben ondertussen erg nieuwsgierig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2008 00:32 #1209323
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Foto graag
Hallo Bas
Doe maar een foto. Is ook altijd handig "ter documentatie". Enig idee of ie dezelfde weerstandswaardes afgeeft als de buitentemperatuurmeter?
Groetjes
Mathy
Doe maar een foto. Is ook altijd handig "ter documentatie". Enig idee of ie dezelfde weerstandswaardes afgeeft als de buitentemperatuurmeter?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2008 20:46 #1209391
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zit erin.
Het lampje aan de bestuurderskant, tussen de B en C stijl, zit er in.Was slechts 6 minuten werk, met een stanleymesje te doen. De afdruk aan de achterkant van het paneel, was precies het juiste formaat. De bedrading ligt er niet en het lampje (armatuurtje) is maar twee-polig.Dus hij is aan (met het schakelaartje) of uit. Op de deur kun je hem ook laten werken, maar dan kan ie niet meer aan als je rijdt, tenzij je de deru open doet.......dat is niet wenselijk.
Ik heb gezien dat je er wel een continu plus aan kan hangen en een massa, zoals Volvo het bedoeld heeft. Met een beetje moeite, kan er nog een derde aansluiting aan, die ik op de deurschakelaar wil aansluiten, zodat ie ook aangaat, als je de deur open doet.
Wordt vervolgd.
Ik heb gezien dat je er wel een continu plus aan kan hangen en een massa, zoals Volvo het bedoeld heeft. Met een beetje moeite, kan er nog een derde aansluiting aan, die ik op de deurschakelaar wil aansluiten, zodat ie ook aangaat, als je de deur open doet.
Wordt vervolgd.
Moderators: Jerry Stam