De 945 is nu ook verlaagd!
- V700 register
- Nieuw lid
-
algemeen wellicht interessant, namaak (uit de vs). zijn recht, nog netjes en waarschijnllijk niet veel duurder dan 2e hands hier (want gewild)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
kun je niet gaan kijken of de kwaliteit ok is van de wielen.
en dan kijken voelen pleite of kijke voele kope
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de aanbieder al gemailed om een afspraak te maken. Heb ik om 7 uur vanavond nog geen reactie, dan bel ik even. Uiteraard ga ik eerst kijken voordat ik koop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij kun je ze voor dat geld laten lakken of poedercoaten. Als ze gericht en opgelast en afgeslepen moeten worden mag je wel wat meer rekenen.Michael Oud schreef : Alleen... ze moeten bijgewerkt worden (50 euro per velg meestal toch?),
- V700 register
- Nieuw lid
-
excuses, ik zou gisteravond gekeken hebben of ik die speakerroosters nog had. Is er niet van gekomen. Sorry. Is een beetje hectisch bij ons, zijn druk bezig met de voorbereidingen voor onze verhuizing einde vd maand.
Zal proberen vanavond even te kijken.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hey Richard,EndlessQuest schreef : Hé Michael,
excuses, ik zou gisteravond gekeken hebben of ik die speakerroosters nog had. Is er niet van gekomen. Sorry. Is een beetje hectisch bij ons, zijn druk bezig met de voorbereidingen voor onze verhuizing einde vd maand.
Zal proberen vanavond even te kijken.
Groeten,
Richard
doe vooral rustig aan. Ik hoor 't wel!
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Als je uitgaat van 1375 voor een set wielen, dan is het echt wel mogelijk om een setje Polarissen te vinden.
Op eBay komen geregeld Polarissen langs. Enkele weken/maanden geleden zijn er nog 2 sets nieuwe Polarissen verkocht voor €620~€650. Voor 700 euri banden moet toch mogelijk zijn in de maat 215/45/R17
Het kost even tijd en geduld maar ze komen een keer langs (weet ik uit ervaring ).
PS: voor iets meer kan je ook terecht in NL bij <a href=" www.sweden-parts.nl/index.php?page=produ...amp;categorie=Wielen ">Sweden-Parts, kijk maar onderaan de pagina
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat zijn dan dus spoorverbreders.Spacers vullen de lege ruimte op en maken meestal gebruik van langere wielbouten.Spoorverbreders zijn meestal wel degelijker gemonteerd en worden gemakshalve ook spacers genoemd.Michael Oud schreef : Ik zou ook niet op spacers met langere bouten gaan rijden, maar meerdere mensen, waaronder mensen die jaren in de automotive branche zitten, hebben mij verteld dat spacers die je met moeren vast zet op de naaf, waarna je de velg met moeren op de spacer zet zo goed als geen extra risico met zich meebrengen.
Beide opties hebben overigens niet mijn voorkeur, maar dat is inmiddels bekend.
1375 euro voor een set (tweedehands!) velgen vind ik wel schreeuwend veel hoor, allejezus, ik snap dat je daar een nachtje over moet slapen.
Ik zou rustig wachten op een setje Polarissen naar wens, zijn echt mooie velgen en dat moet via eBay best kunnen, dat heeft Hein bewezen. Geduld.......
Banden voor erop, moet voor 700 ZEKER kunnen, als het zover is, mail me dan maar even.