De 945 is nu ook verlaagd!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2008 07:59 #1208465 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ipdusa
heeft ipd usa soms geen replica's van de galaxy's of polarissen ?

algemeen wellicht interessant, namaak (uit de vs). zijn recht, nog netjes en waarschijnllijk niet veel duurder dan 2e hands hier (want gewild)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2008 09:09 #1208467 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kwaliteit van de replica
Kwaliteit van de replica velgen is over het algemeen niet wat je wilt... dan zou ik liever een originele set zoeken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2008 11:12 #1208483 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic KVP of KVK
het lijkt me wel gaaf. (ik ga niet op spacers rijden, maar anders)
kun je niet gaan kijken of de kwaliteit ok is van de wielen.
 en dan  kijken voelen pleite  of kijke voele kope 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2008 11:37 #1208486 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jawohl
Ik zou ook niet op spacers met langere bouten gaan rijden, maar meerdere mensen, waaronder mensen die jaren in de automotive branche zitten, hebben mij verteld dat spacers die je met moeren vast zet op de naaf, waarna je de velg met moeren op de spacer zet zo goed als geen extra risico met zich meebrengen. Behalve dat is het ook geen APK afkeur (waarom er zoveel mensen zijn die dat denken weet ik ook niet). Als ik de keuze zou hebben om het niet te doen, zou ik het ook niet doen, maar Galaxy's of Polarissen zitten er voorlopig niet in, en dan vind ik de Volans een meer dan prima alternatief. Mocht ik ooit nog een set Polarissen vinden is het een kwestie van banden overzetten, en de Volans weer verkopen. 
Ik heb de aanbieder al gemailed om een afspraak te maken. Heb ik om 7 uur vanavond nog geen reactie, dan bel ik even. Uiteraard ga ik eerst kijken voordat ik koop.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2008 23:14 #1208590 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Moelluk!
Volgens mij zijn die velgen onderdeel van mijn lotsbestemming. Ik heb vanmiddag even gebeld voor die volans omdat ik zag dat ze gereserveerd zouden zijn. Kut. Nouja, dan niet. Even later (nouja, toch wel zeker 3 uur, het is maar wat je even noemt) werd ik gebeld. "Ja, het is toch niet door gegaan. Wil je nog komen kijken"."Ja" zei de gek. Ze zijn niet in "Absolute nieuwstaat", maar het is ook geen onbegonnen werk. Dit gaat wel goedkomen. Alleen... ze moeten bijgewerkt worden (50 euro per velg meestal toch?), ik moet spacers hebben, en dan nog banden. Dat is alles bij elkaar nog 1000 euro er bij. 1375 wordt alles bij elkaar. En dat is toch best geld. Moelijk. Nachtje slapen dus maar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 07:52 #1208600 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meer

Michael Oud schreef : Alleen... ze moeten bijgewerkt worden (50 euro per velg meestal toch?),

Volgens mij kun je ze voor dat geld laten lakken of poedercoaten. Als ze gericht en opgelast en afgeslepen moeten worden mag je wel wat meer rekenen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 09:56 #1208615 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Speakerroosters
Hé Michael,
excuses, ik zou gisteravond gekeken hebben of ik die speakerroosters nog had. Is er niet van gekomen. Sorry. Is een beetje hectisch bij ons, zijn druk bezig met de voorbereidingen voor onze verhuizing einde vd maand.
Zal proberen vanavond even te kijken.
Groeten,
Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 18:29 #1208664 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Roestig

EndlessQuest schreef : Hé Michael,
excuses, ik zou gisteravond gekeken hebben of ik die speakerroosters nog had. Is er niet van gekomen. Sorry. Is een beetje hectisch bij ons, zijn druk bezig met de voorbereidingen voor onze verhuizing einde vd maand.
Zal proberen vanavond even te kijken.
Groeten,
Richard

Hey Richard,
doe vooral rustig aan. Ik hoor 't wel!

• Hein Wolda
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 18:45 #1208666 door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Hmm, Polarissen voor dat geld moet ook wel kunnen
Michael,
Als je uitgaat van 1375 voor een set wielen, dan is het echt wel mogelijk om een setje Polarissen te vinden.
Op eBay komen geregeld Polarissen langs.  Enkele weken/maanden geleden zijn er nog 2 sets nieuwe Polarissen verkocht voor €620~€650. Voor 700 euri banden moet toch mogelijk zijn in de maat 215/45/R17
Het kost even tijd en geduld maar ze komen een keer langs (weet ik uit ervaring ).
PS: voor iets meer kan je ook terecht in NL bij <a href=" www.sweden-parts.nl/index.php?page=produ...amp;categorie=Wielen ">Sweden-Parts, kijk maar onderaan de pagina 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 19:16 #1208668 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spoorverbreders

Michael Oud schreef : Ik zou ook niet op spacers met langere bouten gaan rijden, maar meerdere mensen, waaronder mensen die jaren in de automotive branche zitten, hebben mij verteld dat spacers die je met moeren vast zet op de naaf, waarna je de velg met moeren op de spacer zet zo goed als geen extra risico met zich meebrengen.

Dat zijn dan dus spoorverbreders.Spacers vullen de lege ruimte op en maken meestal gebruik van langere wielbouten.Spoorverbreders zijn meestal wel degelijker gemonteerd en worden gemakshalve ook spacers genoemd.
Beide opties hebben overigens niet mijn voorkeur, maar dat is inmiddels bekend.
1375 euro voor een set (tweedehands!) velgen vind ik wel schreeuwend veel hoor, allejezus, ik snap dat je daar een nachtje over moet slapen. 
Ik zou rustig wachten op een setje Polarissen naar wens, zijn echt mooie velgen en dat moet via eBay best kunnen, dat heeft Hein bewezen. Geduld.......
Banden voor erop, moet voor 700 ZEKER kunnen, als het zover is, mail me dan maar even. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC