De 945 is nu ook verlaagd!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het bestandje vind je <a href="/node/17772" target="_blank">hier</a>. (alleen voor leden als ik me niet vergist heb)In eerste instantie wilde ik hem als bijlage aan David's bericht hangen. Maar schijnbaar kun je bijlages alleen aan het eerste bericht hangen. En daar past ie niet. Dus dan maar zo.Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Vergeet niet dat deze handleidingen geschreven zijn voor monteurs die bij de Volvo dealer werken. Mensen dus die veel ervaring hebben (op het moment van publicatie) van de auto's waar het over gaat.Michael Oud schreef : Nou, ik heb wel eens een duidelijker handleiding gezien.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Door een misverstand mijnerzijns is er in dit draadje een discussie ontstaan, die niets bijdraagt aan de oorspronkelijke inhoud van dit draadje. Bij deze bied ik een ieder die (direct of indirect) betrokken is geweest bij deze discussie en een ieder die zich aan de discussie gestoord heeft, mijn excuses hiervoor aan.
De betreffende discussie is verhuisd naar de parkeerplek. Een plek die alleen bereikbaar is voor moderatoren en de administrator (Johan Vlagsma) en speciaal voor dit soort ontsporingen, die ook moderatoren bij tijd en wijle niet vreemd zijn, gecreerd is. Dit om van tijd tot tijd onze zonden nog eens te kunnen overdenken.
Nogmaals, mijn oprechte excuses.
Groetjes
Mathy (moderator)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik doelde vooral op het ontbreken van de exacte plaatsen om te boren. De Vadis instructie om de gaten te boren voor de skirts was mij geheel duidelijk.Mathy schreef : Hallo Michael
Vergeet niet dat deze handleidingen geschreven zijn voor monteurs die bij de Volvo dealer werken. Mensen dus die veel ervaring hebben (op het moment van publicatie) van de auto's waar het over gaat.Michael Oud schreef : Nou, ik heb wel eens een duidelijker handleiding gezien.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zal ik 't doen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
vind jouw ariessen goed staan hoor
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind de Ariessen wat te klein, vooral omdat ik nog een stukje omlaag wil. Ik wilde eigenlijk galaxy's of polarissen, maar die zijn absurd duur. Dit dark chrome contrasteerd ook mooi bij de zilvergrijze auto.
- V700 register
- Nieuw lid
-
rijdt zelf rond met titans met spacers van ET. dat is geen enkel probleem, wel goed schoonmaken voor montage.
- V700 register
- Nieuw lid
-