Airco werkt!...... maar....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2008 17:00 #1205279 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jaar?
Een jaar goed werken? Moet toch wel minstens 5 jaar zijn...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2008 18:15 #1205284 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Oktober

R. Korteweg schreef : Kun je de rekening niet naar Harry Habraken sturen? Kan die je taxatierapport aanpassen.

Rob K.

Haha, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Zou er nog plaats zijn in oktober??
Het schrikken was niet zozeer wat er allemaal kapot was, maar meer dat ik hem weg breng voor een slangetje en een trinaryschakelaar en dat vervolgens mijn hele auto verbouwd wordt..... een telefoontje van de airco boer was toch wel op zijn plaats geweest??
Maar ik ben reuze gelukkig met mijn airco en heb hem vandaag lekker kunnen gebruiken, en ze hebben hem van alleen hoge druk, naar een hoge én lage druk model gemaakt, ik bedoel dat ze nu beide systemen kunnen schonen en afpersen......
Koele Groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2008 20:51 #1205296 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic commercieel verhaal

Volvo960_1993 schreef : In het voorjaar de airco laten vacumeren,weer laten vullen (+fluor),nieuwe olie erin dan kan hij zoweer een jaar goed werken,daar komt bij dat de droger elke 2 jaar vervangen dient te worden.

volgens de heren/dames aircoboer moet je jaarlijks langskomen, het ene jaar klein onderhoud, het tweede jaar wat groter onderhoud. volgens mij is het kleine onderhoud een commercieel verhaal en kun je gewoon om de twee jaar meteen het grote doen. scheelt je toch weer 100 euro per jaar.

of zie ik dat verkeerd ? 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC