Inventarisatie groupbuy: Instaplijsten onderdorpels: Opschrift - VOLVO - of - 960 - (wat mij betreft afgeblazen)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2008 17:46 #1201883 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik zou ze bestellen , maar
ik zou ze bestellen , maar lekker over laten gaan , ga er ook niet voor sparen ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2008 17:52 #1201884 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen punt.

960 estate 1996 schreef : Het is absoluut niet mijn bedoeling iemand aan te vallen.

Zo heb ik het ook niet opgevat hoor.Maar bij een euro of 100 ligt wel een beetje de grens en ik dacht dat dit een fraaie versiering was, voor betrekelijk weinig, maar helaas is dat dus niet het geval.
Groupbuy, zoals ik het zie, is inderdaad om door meer te kopen, het artikel goedkoper te verkrijgen.
Ik denk, dat als ik een beetje doorklets ik er wel 15% af kan krijgen, maar die 20 ga ik echt niet halen.Mocht je zelf hiermee beginnen, ga gerust je gang, ik juig het alleen maar toe.
Ik ga eerst de reflectiestrips inventariseren (nog steeds niet gebeurd) en dan de deflectors bestellen.Als die storm weer over is, ga ik weer eens op zoek naar iets leuks, wie weet toch wel de sierstrips.
Ik refereerde aan de opmerking van wart, die nadat ik er bij gezet had, dat ik het niet zou doen, toch nog post dat ie interesse heeft, wat op zich natuurlijk kan, maar ik kon het niet zo goed rijmen. 

• lex Jorwerda (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2008 00:36 #1202198 door lex Jorwerda (GAST)
Beantwoord door lex Jorwerda (GAST) in topic dorpelstrips 740
hallo,
kom gaarne in aanmerking voor een set voor en achter model 740

m.vr.gr. alex jorwerda lidnr 95 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2008 00:47 #1202200 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dicht
Hallo Volvisti
Omdat Bas niet verder wil gaan, maar dat schijnbaar niet tot iedereen wil doordringen gaat hierbij dit draadje op slot.
Wie interesse heeft, kan dat in <a href="/node/16950">het draadje van Frits</a> kenbaar maken.
Groetjes
Mathy (moderator)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC