Inventarisatie groupbuy: Instaplijsten onderdorpels: Opschrift - VOLVO - of - 960 - (wat mij betreft afgeblazen)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dus: Instapstrips, door Volvo drempelstrips genoemd, zoals hieronder te zien is op de afbeelding (die uit dezelfde gids komt).De strips zijn uiteraard orgineel en nieuw. Ik weet niet hoeveel sets er beschikbaar zijn, maar als ik de animo grofweg weet, kan ik wellicht eens navragen of ie een schijnbestelling wil doen, zodat blijkt dat het aantal er nog ligt. Net als de schermpjes, moeten ook deze strips uit het klassiekermagazijn in Zweden komen, kan dus even duren, voorraad is niet onbline bekend.
Het gaat om nummer 9166 035-07, op pagina 6.29. Volgens de begeleidende tekst, passen ze op: 960 -94, 940, 760 en 740.
Bijschrift catalogus:Een drempellijst die de auto bij het openen van de portieren een elegante indruk bieden. Decoratief ontwerp uitgevoerd in zilver en zwart en het Volvo-logo in het midden.Eenvoudig aan te brengen met behulp van tape. Reinigingsdoekje voor het schoonmaken van dehechtvlakken wordt met de set meegeleverd. Vervaardigd uit PUR-kunststof.Geleverd als een set van 4 voor de voor- en achterportieren.
Wel, dat geleverd als set van 4 klopt dus niet, want de voordeuren- en achterdeurenset wordt apart verkocht.9134869 - instapstrip/deurstrip - VOLVO - voorkant <strike>€ 34,- incl. </strike>68 euro inclusief9134870 - instapstrip/deurstrip - VOLVO - achterkant. <strike>€ 26,- incl.</strike> 52 euro inclusiefAls opschrift dragen ze VOLVO, zoals getoond op bovenstaande foto, maar ze zouden er ook met opschrift 960 zijn.Als dat zo is, zal ik dat hier ook even vermelden, of ik ze meeneem in de groupbuy, weet ik niet, maar dat zien we dan wel.[Edit] Gevonden, de strips met opschrift 960.9134290 - instapstrip/deurstrip - 960 - voorkant <strike>€ nb,- incl.</strike> 62 euro inclusief per stuk9134291 - instapstrip/deurstrip - 960 - achterkant<strike>. € nb,- incl.</strike> niet leverbaar, moet dan een -VOLVO- strip worden, met nummer 9134870[end edit]
Als ik het goed begrepen heb, kosten de lijsten (die op de afbeelding dus) voor beide voorportieren 34 euro, de beide lijsten voor de achterportieren 26 euro. 60 euro per <strike>set</strike> kant dus, waar ook nog wel een paar procent vanaf kan, lijkt me. Ik verwacht dat 55 haalbaar is, misschien zelfs 52,50 euro.Wil je de hele auto rondom in de strips, ben je 120 euro lichter, (maar ook een paar strips rijker) voorkant met 960 erop, komt op 45 euro meer (grofweg.)Beide uiteraard excl. verzending.Verzending van deze strips, zal denk ik in een koker moeten, dus kijk nog even hoe dat het beste kan.
<strike>Ik zie trouwens ook net, dat er nog tape besteld moet worden, apart. Beetje jammer.Ik zal eens navragen wat dat weer kost, nummer: 9447730 (voor) en 9447731 (achter)</strike>Tape zit al op de strip.
Animo kan hieronder kenbaar gemaakt worden, ik zal een lijstje bijhouden.
Indien het tot groupbuy komt, zal ik een nieuwe posting plaatsen die als inschrijving zal fungeren.Ik wil voor nu, gewoon even weten, of ik de enige versierder ben hier, of niet.
- kompagne (volvo/960/compleet?)
- <a href="/privatemsg/new/3716">Volvo960_1993</a> (VOLVO/960/compleet?)
- <a href="/privatemsg/new/1412" target="_blank">Harnt</a> (VOLVO compleet)
- .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En het staat mooi en een beetje chique.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groetjes Harnt
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij de 960 staat er overigens geen Volvo op, alleen maar 960. Verder zijn ze identiek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb zeker belangstelling,mocht er een groupbuy komen,ik doe mee.(Compleet set) Liefst met 960 opschrift,maar dit is geen must.
groet Mischa
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Doe mij ook maar een set van vier met Volvo opdruk.
BTW hoe weet je dat die set van vier niet meer verkocht wordt?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
mvg
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nagevraagd en daarbij staat de set als niet meer leverbaar in VADIS, dat zegt al genoeg.Mathy schreef : BTW hoe weet je dat die set van vier niet meer verkocht wordt?
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Om verwarring en teleurstelling te voorkomen nog even het volgende:Baseman schreef : Wel, dat geleverd als set van 4 klopt dus niet, want de voordeuren- en achterdeurenset wordt apart verkocht.9134869 - instapstrip/deurstrip - VOLVO - voorkant € 34,- incl.9134870 - instapstrip/deurstrip - VOLVO - achterkant. € 26,- incl.
Als ik het goed begrepen heb, kosten de lijsten (die op de afbeelding dus) voor beide voorportieren 34 euro, de beide lijsten voor de achterportieren 26 euro. 60 euro per set dus, waar ook nog wel een paar procent vanaf kan, lijkt me. Ik verwacht dat 55 haalbaar is, misschien zelfs 52,50 euro.Beide uiteraard excl. verzending.Verzending van deze strips, zal denk ik in een koker moeten, dus kijk nog even hoe dat het beste kan.
De genoemde prijzen zijn de prijzen per stuk, en niet per set! Dus een complete set voor vier portieren kost 2 x 34 + 2 x 26 =120 Euro!
De strips worden per stuk verpakt geleverd op een iets groter plat stuk karton in een doorzichtig plastic . Past lastig in een koker denk ik, tenzij je ze uit de verpakking haalt.
Het enige goede nieuws is dat ze zelfklevend zijn, dwz er zit al een dubbelzijdige kleefstrip aan de onderzijde.
De strips zelf zijn van een beetje zacht rubberachtig kunststofmateriaal van een paar milimeter dik, waarbij het woord 'chique' niet direct in je opkomt als je het vasthoudt. Maar van een afstandje (en zo bekijk je ze ook als je instapt) lijkt het heel wat.