Inventarisatie groupbuy: Instaplijsten onderdorpels: Opschrift - VOLVO - of - 960 - (wat mij betreft afgeblazen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal proberen morgen even te bellen.
Overigens snap ik dat iedereen afhaakt, want voor 60 euro is het wel leuk, maar voor het dubbele, ga ik ook even prioriteiten stellen.Ze komen er wel, maar dan duurt het maar wat langer.Elke maand een tientje, zeg maar.....
Hoe dan ook, als de prijs inderdaad tegen de 120 euro wordt, draag ik met liefde en plezier even het draadje over aan iemand die zich in een Wagner & Gunther verhaal wil storten, ga uw gang, ik zet de posting wel op iemand anders zijn naam.
Als blijkt dat ze wél voor 60 euro samen (dus per set) zijn, zal ik er hier mee verder gaan.
Hoe dan ook, ik zal de uitslag van het belletje morgen nog even vermelden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas,dit is ook geen optie.
groet Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
is dat wellicht een interpretatiefout van Bas?
- V700 register
- Nieuw lid
-
De strips met opschrift - VOLVO - , zijn gewoon nog leverbaar, kosten als boven vermeld en het zijn inderdaad stuksprijzen.Wil je Volvo op alle deuren, ben je dus 120 euro armer, minus een kwantumkortingkje, van 10%, dus 108 euro.
Wil je er - 960 - op hebben, kost de strip voor de voordeur 61 euro, per stuk en de achterzijde 24, per stuk, maar de achterste strip met 960 erop is niet meer leverbaar, dus krijg je voor 168 euro, op de voordeuren 960 en achter Volvo, wat op zich ook kan.
Ik ga er zelf even voor sparen, maar een groupbuy laat ik wat mij betreft voorbij gaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik krijg 20% korting bij de dealer Niham in DenhaagBaseman schreef : Het word een dure grap.
De strips met opschrift - VOLVO - , zijn gewoon nog leverbaar, kosten als boven vermeld en het zijn inderdaad stuksprijzen.Wil je Volvo op alle deuren, ben je dus 120 euro armer, minus een kwantumkortingkje, van 10%, dus 108 euro.
Wil je er - 960 - op hebben, kost de strip voor de voordeur 61 euro, per stuk en de achterzijde 24, per stuk, maar de achterste strip met 960 erop is niet meer leverbaar, dus krijg je voor 168 euro, op de voordeuren 960 en achter Volvo, wat op zich ook kan.
Ik ga er zelf even voor sparen, maar een groupbuy laat ik wat mij betreft voorbij gaan.
Komt het op € 96,00 (ik sla even over)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wart
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
...en misschien de deelnemers ook nog even?Baseman schreef : ik heb de prijzen aangepast in de eerste posting.
Ik merk dat Bor en Reina toch exclusieve auto's blijven .
En het lijkt erop dat ik het laatste paar '960' strips voor de achterdorpel heb gekregen vorige week (figuurlijk dan, niet letterlijk).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook ik laat het even aan mij voorbij gaan. Jammer dat het zoveel moet kosten. Wie weet kunnen we ze zelf maken voor heel wat minder??
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groupbuy was naar mijn idee om meer korting krijgen bij dealer of andere inkoop partij ?Baseman schreef : Voor personen die alleen de eerste post gelezen hebben en op basis daarvan besloten hebben (mee te doen met een niet bestaande groupbuy....
), ik heb de prijzen aangepast in de eerste posting.
Het is absoluut niet mijn bedoeling iemand aan te vallen.
Maar als we niet meer korting krijgen dan als een ieder het voor zichzelf aanschaft.
Dan zitten we toch alleen maar werk te creeren voor de groupbuy coordinator.