Zeilen op een klipper, is daar animo voor?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Helaas niet zulk mooi weer

voltomvo schreef :
ja, mooie club hé?Miquelangelo1969 schreef : Ik ben trouwens erg onder de indruk van het animo!!!!
Gulle Groet,
Groetz, Tom
ps.: ik ga zo lekker naar Maastricht, hotelletje, biertje, en ASPERGES... !
T.
- K de Vries (GAST)
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb gisteren telefonisch overleg gehad met Miquel, en hij is nu bezig na te gaan of er in juni nog een 'last-minute' te boeken valt tegen aanzienlijke korting/speciale clubprijs.Miquelangelo1969 schreef : Na het weekend is er waarschijnlijk meer duidelijkheid over het hoe, wat waar en wanneer.....
Zo niet, dan wordt het September tegen de officiele prijs (van de site), of wachten met boeken tot bijv augustus in afwachting van een september 'last-minute'.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Miquel heeft mij laten weten dat in juni alles vol zit, maar dat er misschien 28/29 juni een mogelijheid is. Het is echter nog niet gelukt contact te leggen met de eigenaar van het schip.Eric Bakker schreef : [...] nu bezig na te gaan of er in juni nog een 'last-minute' te boeken valt tegen aanzienlijke korting/speciale clubprijs.
- V700 register
- Nieuw lid
-
laat dat nou het enige weekend zijn waar ik nog niks heb, en waarbij die <a href=" www.dorusrijkersgroep.nl/ " target="_blank">zeeverkenners van mij ook nog niet op kamp zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Coert
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar hoe staat het er eigenlijk mee?
het leek me wel leuk namelijk..
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
ik heb onlangs nog weer even contact gehad met Eric Bakker hierover.
Maar de eigenaar, mijn baas, is heel erg traag als het gaat over dit idee. Voornamelijk omdat we toch voor een vriendenprijsje wilen varen.
Ik heb daarnaast nog een andere optie, nl op de tjalk "Zuiderzee" vanuit Muiden ( www.zuiderzeezeilen.nl ). Dit is een 12 persoons scheepje, waar ik vroeger als matroos op heb gevaren. Ik heb mijn oude schipper het voorstel gedaan en hij zou kijken wat hij kon doen. Daar heb ik echter nog geen antwoord op gekregen.
Het idee is er dus nog steeds, maar het gaat allemaal erg traag, ondanks dat ik toch regelmatig de beide eigenaren de vraag stel hoe et er mee staat.
Maar ik houd jullie op de hoogte!
Gulle Groet,