Zeilen op een klipper, is daar animo voor?
- K de Vries (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk, zo'n buiten-de-branche activiteit! Ik zit het net te bespreken met mijn wederhelft, en we zouden graag allebei komen, maar tegelijk, net als Tom, ons kroost laten meevaren (11, 10, 8 en bijna 6). Mits een en ander agendatechnisch gaat passen kun je ons aan den lijst toevoegen...

- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Is dat ook niet nodig voor de volwassen deelnemers?Willem van Strik lidnr 328 schreef : Wat betreft kinderen: ik zal eens inventariseren wat ik nog aan kinderzwem- en reddingvestjes heb, en dat meebrengen op die dag. Uiteraard heb ik zelf ook een en ander voor opstappers aan boord liggen. Meest wat ouder, soms ook recent.
Als ik die foto zo zie kunnen we dat best gebruiken!
Groeten.Hedwig
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik neem aan dat er voldoende reddingsmiddelen aan boord zijn, anders mogen ze niet eens varen met gasten.hlambrechts schreef : Is dat ook niet nodig voor de volwassen deelnemers?
Uit het overleg met Miquel (hopelijk morgen) zal wel naar voren komen wat er nodig is.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Maar ik moet wel zeggen dat we er niet minder enthousiast van geworden zijn!hlambrechts schreef :
Is dat ook niet nodig voor de volwassen deelnemers?Willem van Strik lidnr 328 schreef : Wat betreft kinderen: ik zal eens inventariseren wat ik nog aan kinderzwem- en reddingvestjes heb, en dat meebrengen op die dag. Uiteraard heb ik zelf ook een en ander voor opstappers aan boord liggen. Meest wat ouder, soms ook recent.
Als ik die foto zo zie kunnen we dat best gebruiken!
Groeten.Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een zwemvest voor Bouwdewijn hebben we al !
Groet
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik zal Miquel vragen of er een minimumleeftijd is.rudiger schreef : Mag de baby eigenlijk mee? Mijn vrouw vindt het toch ook wel leuk om mee te gaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
wij zijn 2 volwassenen + 2 kinderen van 9 en 6 jaar
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Ik ben inmiddels weer aan wal en ga dit weekend even contact met Eric opnemen om eventueel een datum te prikken en om antwoord te geven op alle prangende vragen. Maar om alvast wat mensen gerust te stellen het volgende:

- kinderen en baby's kunnen uiteraard mee, maar natuurlijk ben je als ouder zelf verandwoordelijk en van kinderzwemvestjes heb ik er maar een paar, ik zou er eventueel een paar bij kunnen regelen, maar dat zullen er niet veel zijn.
- voor volwassenen heb ik er genoeg (zwemvesten), en ik stel ze pas vanaf 5 Bft. verplicht, maar goed je kan beter NIET overboord gaan mét een zwemvest aan, dan WÉL overboord zonder!!!
Na het weekend is er waarschijnlijk meer duidelijkheid over het hoe, wat waar en wanneer.....
Ik ben trouwens erg onder de indruk van het animo!!!!

Gulle Groet,