Ooit je auto verkocht? Pas maar op.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Onderstaande tekst kwam ik tegen op <a href=" www.alter-schwede.de/foren.htm " target="_blank"> www.alter-schwede.de . Een gewaarschuwd mens telt voor twee zullen we maar zeggen.
Groetjesmein 440er ist explodiert!!!!Glaubt mir keiner:Ich hab heute ein Schreiben von der Polizei Frankfurt Abteilung Staatsschutz bekommen.Nach dem ersten Schrecken was ich denn jetzt wohl wieder angstellt habe, ein blödes Gesicht.Ich hab Ende 2003 einen Volvo 440 an so einen Exportfredi verkauft, der ist dann so lange durch den Nahen Osten getingelt, bis sich Al Quaida und Konsorten sich dessen bemächtigt haben.Die haben meinen Volvo genutzt um damit US Soldaten zu sprengen und das wo die Sitze noch so gut waren.....Sachen gibts, die gibts gar nicht. Jedenfalls haben die Amis die Fahrgestellnummer gefunden und festgestellt, das der Elch aus Deutschland kommt.Nu soll ich der Polizei sagen wem ich den Eimer vor fünf Jahren verkauft habe....
Mathy
PS Elch betekent Eland en staat in dit geval dus voor een Volvo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
7/90(0)'s gebruiken ze waarschijnlijk voor het vervoer van al dat wapentuig incl. springstof. Gaat veel in.
Groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Last but not least, de Volvo lijk-wagen...........
Volvo wielladers & kranen om de bom kraters dicht te schuiven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou dit eerder onder "humor" plaatsen.Met alle respect voor 4 en 5 mei, een grapje moet kunnen.En hierboven is naar mijn idee niet een grens overschreden.Humor wordt juist heel veel toegepast bij het verwerken van ellende.hdalhuisen schreef : Respect graag!!!!!!!!!
Bah...!!!!
T,is ook weer 4 mei geweest en daar gaan we weer!
Zitten ze te "zeuren"dat er mensen zijn die door rijden tijdens de herdenking gisteren( zie: Mijn auto heeft manieren) en nu schrijven anderen dit weer
Hoe erg het ook is wat er met de Volvo gebeurt is; het is toch een grappig en ironisch verhaal.Maar éénieder kan dat anders ervaren; daar ligt dan een persoonlijke grens.Het voorschrijven van "respect" aan anderen, kan ook een grens overschrijden.Maar daar moet ik weer voorzichtig zijn...
- André Struis
- Nieuw lid
-
M'n vrouw komt thuis met een soortgelijk verhaal..........
Ik reageer, aan de hand van een recente ervaring.
Het draadje gaat, om begrijpelijke reden op slot.
Op slot, maar is het eigenlijk van de leipe dat je een onderwerp als 5 mei, en wat er door de leden vastgesteld wordt, niet meer aan kan snijden.

NB, zijn er nog mensen met wie ik mee kan rijden naar de leden vergadering van Rita of Geert?
- V700 register
- Nieuw lid
-
(het was trouwens 4 mei...)
- V700 register
- Nieuw lid
-