Estate met caravan
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Owww, met aangepast onderstel (onder de Tabbert)?Jerry schreef : Het snelheids record met een caravan staat dacht ik op 230km per uur met een cayenne met zo,n tab er achter.
Groetjes
Mathy (die zich amper kan voorstellen met maar 80 of 100 km langere tijd onderweg te zijn)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het onderstel van de <a href="mailto:T@B">T@B is niet aangepast, origineel zoals het normaal ook geleverd wordt. Alko tandemas met AKS2004 stabilisatorkoppeling.
Het record is wel op een rechte testbaan gedaan, dus niet met bochtwerk.
Ik heb destijds de film op de fabriek in Duitsland gezien, en het maakte wel indruk.
Ik heb mijn record op 140 liggen en dat vond ik toch echt genoeg. V70 2.4T 200 Pk met Solifer 540,
Zo zie je maar dat je best kunt opschieten met een caravan, alleen vinden onze vrienden van de Politie, Polizei, Gendarmerie, Policia etc het niet goed, helaas.......

- V700 register
- Nieuw lid
-
of een vecht haan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Enig idee wat er met zo'n combinatie gebeurt als je plotseling moet remmen of uitwijken bij 140 km?Michiel Gorter schreef : Ik heb mijn record op 140 liggen en dat vond ik toch echt genoeg. V70 2.4T 200 Pk met Solifer 540,
Zo zie je maar dat je best kunt opschieten met een caravan, alleen vinden onze vrienden van de Politie, Polizei, Gendarmerie, Policia etc het niet goed, helaas.......
Ik zou zeggen "onverantwoord rijgedrag" en is is dus maar goed dat er politie is om jullie een beetje in de gaten te houden.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kippenhersens
net zo ergelijk als die petjes die ruzie maken op de snelweg.
En dan denk ik nog niet eens aan die arme mensen op de A73 van vandaag..
Als ze gewoon iets gehuurd hadden hadden ze nog geleefd..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vind hem zelf ook wat klein achter de 940, maar het rijdt wel prettig, je merkt het nauwelijks. Eigenlijk moet ie achter de Duett, dat ziet er leuker uit. En ja, het is maar wat je verwacht, als je alleen wil slapen in zo'n ding is het een stuk comfortabeler dan een tent.
Maar goed, ieder het zijne...
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb net mijn zeilbootje ingeleverd voor een 20 jaar oude Chateau 575 of zo, wel een burgerlijk bakje, maar als nieuw! (Dat kan ik van Lobbes niet zeggen...)
Peter, Lobbes 740, ook bijna 20 jaar oud