Mijn 940, er komt schot in de zaak! Puristen, brand los!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou die gele voorknippers wel vervangen door witte, past m.i. beter bij het grijs, maar dat had je wellicht al in de planning.
Succes met de rest van de 'extreme make-over', ik zou 'm tzt graag 's live zien.Sander
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een hele mooie strakke auto zo!
En wat puristen betreft... Volvo heeft ook nog nooit de gril volgehangen van allerlei schilden en/of plaatjes die ik soms bij enkele puristen nog wel eens zie, dus...
Ga voor het citaat van Kloos, die te boek staat als een groot dichter:
"Kunst is de allerindividueelste expressie van de allerindividueelste emotie."
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael, jouw project voldoet aan al mijn criteria. Ik vind hem erg mooi en apart. Zouden Polarissen of Auriga's ook mooi staan?
Groet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
(het lijkt wel een V90 nu)
- V700 register
- Nieuw lid
-
gevorderD dus, maar dat terzijde.Michael Oud schreef : Zie hier mijn 940 in wording. Nog niet klaar, wel al een stuk gevorderd (of was het nou gevordert?)
een bijzondere auto, en zeer fraai bovendien. Zoals iemand al venitileerde: met aandacht en liefde gedaan, en dat is eigenlijk ALTIJD goed. Mbt de kentekenplaat: altijd een luxe nemen, (met opgelegde letters dus). Denk ook even aan een mooie onderplaat, een subtiel zwart randje om de plaat heen kan in dit specifieke geval erg fraai staan. TIP! ALTIJD de kentekenplaten vastschroeven of popnagelen! Je bent zuur als je een plaat verliest of erger; als iemand er eentje van je "overneemt" zonder jouw medeweten... Aangifte doen, nieuw kenteken bestellen (met duplicaatcode), euro 60 hiervoor moeten betalen etc., etc.
Ga je nog een spoiler op de achterklep maken? Een kleintje maakt het geheel wel aardig "af" denk ik zo.
Indien ikzelf een 940 zou hebben, zou ik overigens direct de eindpijp van de uitlaat vervangen voor een recht exemplaar, dat deed ik ook altijd bij mijn 240's en ook bij de 740 trouwens, staat een stuk strakker zonder protserig over te komen. Ik begrijp maar niet waarom niemand anders dat bedenkt... Zal wel een afwijking mijnerzijds zijn.
succes ermee, en vooral veel plezier!
groetz, Tom
- André Struis
- Nieuw lid
-
960 onderdorpels!!? ook een aanrader.
Maar als je niks doet, rij je zeker niet voor joker.........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor wat de velgen betreft: ik ben opzoek naar Galaxy's of Polarissen. Maar aangezien ik een student ben met nog een andere dure hobby, is dat iets wat geen haast heeft zegmaar. Wellicht voor na de studie (dus in 2009).
Bedankt voor de reacties en complimenten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maareh, verder ziet hij er al heel mooi uit!
Groeten,
Richard
(Die z`n auto ook net "flink" gepimpt heeft met een armsteun met bekerhouders en een rolgordijn voor de achterruit)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk om te zien waar die 960 groene achterbumper en dorpels zijn gebleven die ik jou heb verkocht.
Zie ik ook eens wat het eindeffect is.