1997 LPT naar handelaar... zonde...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar laat je niet naaien door een handelaar. Hij is wel uit 97 dus met minder dan je absolute minimum moet je niet akkoord gaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Toen de (duidelijk zeer veel kennis van zaken hebbende) meneer me op de puntjes wees zag ik het ook.Er was nog meer schade dan Willem bij zijn bezichtiging vonden had. (en Willem had al meer gevonden als dat ik had gedaan)
Ik had er niet aan moeten denken dat ik deze auto met de hoogstwaarschijnlijk aankomende problemen en gebreken aan een verenigingslid had verkocht.
Ik baal, maar ik ben ondanks dat ik een stuk armer ben ook een stuk wijzer geworden!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat voor schade heeft hij vermoedelijk gehad en wat voor puntjes zag de meneer dan?
En wat voor ellende zou er aan zitten te komen?
Ben erg benieuwd eigenlijk.
Groeten,

Richard
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Deuren die niet mooi meer pasten, bumper, grille en lampen zaten allemaal net wat scheef, overgespoten plaatdelen, goed herstelde, maar toch zichtbare plooien in de dorpels...
Technisch was hij verder goed, de "ellende" zou zijn dat een lid hem had gekocht en dat een kennis of garage hem zou vertellen dat het een schadeauto is.
Dan had ik me direct schuldig gevoeld dat ik hem die auto verkocht zou hebben.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij elke 700-900 begin ik met de bodem te bekijken, eigenlijk vooral op zoek naar roest. In dit geval had Jeroen al verteld, dat hij de wagen indertijd met een kromme motorbalk en stuurhuis had gekocht, en dat hij die vervangen had. Kennelijk was de wagen een bussluis tegengekomen.
In dit geval heeft de auto dus verder dan alleen die motorbalk op de bussluis gezeten: de bodem had deuken tot aan de achteras. Niet direct schadelijk, maar voor mij toen voldoende om de wagen te laten staan. In de loop van de jaren betekent dat namelijk toch veel meer kans op roest. Eigenlijk was ik wel verbaasd, dat Jeroen dat niet heeft opgemerkt: het was gewoon duidelijk zichtbaar.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Vervelend om te horen dat je een verlies hebt geleden. Geen leuke ervaring voor je.bodejodel schreef : Ik ben blij dat ik hem niet aan iemand binnen de vereniging verkocht heb. De auto blijkt een schadeverleden te hebben!
Maar wat ik nog wil voorstellen is deze (extra) informatie van de auto in het register te zetten. Ik zie de draadjes al weer komen, 'kent iemand deze auto', en "hé, is dat niet die van Jeroen..' Een handelaar gaat hem natuurlijk weer verkopen, dat is zijn werk. Dan kunnen we hier direct een linkje leggen en roepen: "kijk, hier staat de geschiedenis in het autoregister".
Wil jij het zo goed mogelijk bijwerken, Jeroen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus het is maar af te wachten hoe lang hij blijft staan...