GLE???

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2008 22:54 #1198341 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Het verschil.
Zakelijk rijd ik in de meest luxe versie van de s80 D5, met automaat, schuifdak, standkachel, leer, electrische, verwarmde stoelen, follow me home verlichting, etc., etc. In het weekend rijd ik naast de ook luxe s90 en 760 met heel veel plezier in mijn sterren, die geen electrische ramen, centrale deurvergrendeling en wat dies meer zij, hebben. Verre vakanties rijd ik er mee met vele km's achter elkaar, geen ECC  en noem nog maar op. Heerlijk, deze simpele maar kwalitatief zeer hoogstaande en betrouwbare auto's. En op maandag voel ik mij iedere week weer extra verwend als ik ( vooral in de winter) in mijn warme s80 stap met al zijn luxe. Het contrast maakt het voor mij juist leuk. Anders ga je die luxe maar vanzelfsprekend vinden.
Groeten, Jan. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2010 09:53 #1271939 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mijn maat werkt bij de volvo
mijn maat werkt bij de volvo dealer en die zei dat hij dacht; dat de GLE chrome randjes heeft en de GL niet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2010 11:26 #1271957 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi
Eigenlijk kan je er geen touw aan vast knopen, het ene modeljaar is een GLE heel anders van uitrusting dan het andere bouwjaar, bovendien is er het ene bouwjaar wel een GLE uitvoering en het andere weer niet.Bovendien is een diesel GLE weer heel anders van uitrusting dan een benzine GLE.Als je een staatje zou kunnen maken wat het ene jaar een GLE is en het andere jaar weer niet, dan zou je denk nog een hele toer aan hebben.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2010 13:42 #1271975 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic resume
Het is is voor ieder bouwjaar verschillend:
maar hier staat de Folder van de 940 uit 1992 
www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/11236
 (er staat overigens geen GLE in das dan weer vreemd)

die van de 740 uit 1990 kan ik helaas niet vinden bij ons 
maar hier staat ie wel
www.mediafire.com/file/nimxzejmjm3/brochure_volvo-740_1990.pdf
www.mediafire.com/file/twa5mejkkgk/brochure_volvo-940_1991.pdf

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
07-04-2010 13:51 #1271976 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic wirwar
Het is een complete wirwar.
Mijn GL uit 86 zou volgens de folder geen toerenteller kunnen hebben, toch zit hij erop en koplampwissers zouden standaar op de Turbo zijn toch zijn er genoeg zonder...

Met vriendelijke groet, Ziko

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2010 22:35 #1272016 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic cruise control

JanV schreef : Dingen die ik er wel graag op had gehad: cruise control en traploos variabele ruitenwisser interval.
Iets te wensen overblijven mag , toch?

ja zo'n cruise control rijdt geweldig relaxed. Alexander heeft er laatst eentje ingebouwd in mijn 940, dat deed hij heel professioneel, was binnen 4 uur gepiept. Moest wel de tellerbak eruit (de cruise werkt namelijk op de snelheidsmeter), en het sigaretten-aansteek gedeelte om goed bij de zekeringen te kunnen. Natuurlijk moest er meer los; wat interieur delen onder het stuur, om sensoren te kunnen plaatsen bij het rem- en koppelingspedaal, en de dikke zwarte luchtbuis onder de motorkap, die zat in de weg.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2010 19:25 #1273180 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kosten cruise
Hey JanV
Had je een orginele nieuwe cruise set besteld dan? of gewoon uit een sloper gesloopt?vraag me namelijk af wat et kost om zoiets in te laten bouwen.. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC