Hij is werkelijk van mij... een zo goed als splinternieuwe 740 GLE
- V700 register
- Nieuw lid
-
Juiste kleur, juiste interieur, alles perfect. Maar weet je zeker dat het een GLE is? Gezien de wieldoppen vs het lichtmetaal? Doet er eigenlijk niet toe, het is een prachtig exemplaar.
En ik zou er 'gewoon' mee rijden, ik zou 'em niet kunnen laten staan denk ik...
Grt.
Maurits
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank je wel voor deze vele mooie reacties.
Het is wel degeljk een GLE. In België werd hij geleverd met wieldoppen. Ik heb nog de originele verkoopbrochure van diverse modeljaren, waaronder dat jaar.
En de banden die er op liggen zijn nieuw sedert wjlen de vorige eigenaar er het laatst mee naar de keuring ging.
Ik ben misschien zinnens om mijn twee 740 ' per zes maanden aan de beurt te laten - zo zouden ze elk om en bij de 2500 km doen.
We zien wel en ik overleg nog met mijn makelaar.
Vele groeten vanuit België,

Tom
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
.....maar ik doe het toch: wat heb je er nou voor betaald, voor die bijzonder mooie auto!
Groeten, Koen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Koesteren dit juweel!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groetz,
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is gewoon een mooi stuk techniek waarvan de prijs blijkbaar gerechtvaardigd is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes en heel veel plezier hiermee!
Groeten Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Afgelopen vrijdag met mijn neuwe beauty naar de keuring geweest (is nodig om een auto in België op je naam te kunnen inschrijven).
Twee keurders keken hun ogen uit hun lijf. Zelden of nooit meegemaakt..
Eén van hen was een heer van zo'n 25 jaar die er met plezier naar keek nu zijn ouders volgens hem vroeger ook met zo'n auto hadden gereden. "Dat waren nu nog eens auto's zie..." was zijn reactie.
De auto passeerde probleemloos de keuring. Heb er een mooie car-pass bij met de kilometerhistoriek tot in 2000.
Begin mei wordt hij op de nummerplaat gezet van mijn andere 740 (de blauwe) . Deze laatste zal dan voor 5 maand op stal gaan. Binnen 5 maand is het dan weer de beurt aan "beauty", enz.
Ik zal binnenkort nog wat foto's plaatsen.
Beste groeten,
Tom
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Doe je dat wisselen om een speciale reden?tomvolvofan schreef : Begin mlij wordt hij op de nummerplaat gezet van mijn andere 740 (de blauwe) . Deze laatste zal dan voor 5 maand op stal gaan. Binnen 5 maand is het dan weer de beurt aan "beauty", enz.