1996 940 lpt slopen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
benieuwd naar het kleurnummer....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat kan ik bevestigen, inderdaad aan beide kanten.Mathy schreef : .....maar bij Carlo in Gemert staat een 900 (964?) met grijze zonnekleppen met verlichte spiegels. Ik meen zelfs aan beide kanten.
Mag ik opteren voor een, mits zwarte, deksel voor de middenarmsteun?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Richard(Al vermoed ik dat de deurpanelen een de schadekant ook niet goed meer zijn??)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Schijnbaar is de achterbumper van een 944 anders dan die van een 945. Daarom hoef ik de achterbumper niet. En ook niet de strip die erop zit.achnaton schreef : O ja, als die niet al aan Mathy toebedeeld is; ook nog die grijze plastic afdekstrip op de achterbumper.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Al die reacties doen mij denken aan een Bert Haanstra film over een gewond dier waar hyena's zich op storten!!!!
Maar ik kan jullie geen ongelijk geven, zo leeft de geest van deze Volvo weer voort in tientallen andere; een mooie gedachte toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar gezien de dorpelschade zal de auto total-loss verklaard zijn en kun je m alleen met hoge kosten er nog wat van maken. vraag is of het lukt er een goede, strak rijdende auto van te maken.
dus in dezen heb ik er geen problemen mee en opteer ik graag voor wat onderdelen
- V700 register
- Nieuw lid
-

Zoja ben ik met de goede prijs wel geinteresseerd!!!!

ik hoor het graag

Remco

- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan ze in woerden op de sleuteldag wel scheiden
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ Mathy - zijn we volgens mij allebei blij dat jij een estate hebt, haha
@ Richard - Bij de portieren had ik gehoopt ook de panelen te krijgen; vanwege de electrische spiegels heb ik de knopjes in het deurpaneel althans nodig (ook het knopje in het dashboard besef ik mij nu om de spiegelverwarming te bedienen) beide features heb ik nu niet namelijk) trouwens ik heb geen idee of die 96'er panelen zomaar bij mijn 92'er passen. Laten we eens kijken hoe dat passend voor beide te maken valt, er is vast wel een list te bedenken.
@ Rob - dat met die banden en die velgen moet lukken als we tijdens de sleuteldag wellicht de wisseling compleet kunnen maken; goede banden van de 96'er velgen, slechte banden van mijn 92'er velgen, goede 96'er banden om mijn 92'er velgen. Als dit tenminste binnen de regels van een sleuteldag valt want eigenlijk moeten onderdelen gekocht worden bij de gastheer.....desnoods betalen we de bandenvariant van kurkengeld......
resumerend; ik heb ook belangstelling voor het knopje met dubbele functie in het dasboard dat zowel de achterruitverwarming als de spiegelverwarming bediend, heb ik wellicht dan ook nog een relais oid nodig?
Zou alles zomaar passen van de 96'er in mijn 92'ers? Geen idee eigenlijk.