Spelletje: zoek de fouten...
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Oh je bedoelt dat voetbalveld om de hoek?Ja daar is plaats genoeg om de <u>vreemde</u> voertuigen te plaatsen.Willem van Strik lidnr 328 schreef : Hedwig maakt U geen zorgen. 10 meter verder is wel te doen, er ligt een aardig grasveld bij Lieme voor eht huis als ik me neit vergis.
Of het een eigen 780 wordt? Ik twijfel...het budget wordt toch wel krap voor een goede vrees ik.
Groeten.Hedwig
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hou het maar op de 12e, dan kan ik wel, de 6e niet, anders wel de 5eLHOsinga schreef : (Niet teveel afhakers, overigens, anders ga ik een andere datum prikken, zoals het alternatief op <strike>zaterdagmiddag 28 juni of</strike> zondagmiddag 6 juli!!!)
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Heb je al iets gehoord?
Groeten.Hedwig
hlambrechts schreef :
Nee, ik heb het chassisnummer nog niet.Dus altijd welkom.sdijkstra schreef :
hlambrechts schreef : Vraag eens naar het chassisnummer....
edit: Spelletje: zoek de fouten...
Groeten.Hedwig
BTW Dank voor de uitnodiging maar ik zal komen met de 245 diesel.sdijkstra schreef :
Dit is <u>volgens de advertentie</u> een FT
Maar zou het op speciale bestelling kunnen? Heb jij het chassisnummer of zal ik het opvragen?
Groeten.Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sehr geehrter Herr Dijkstra,
gerne möchte ich Ihnen die VIN-Nummer mitteilen, doch möchte ich vorab mehr Informationen über Sie und die Ernsthaftigkeit Ihrer Kaufabsicht bekommen.Wir verkaufen sehr häufig Fahrzeuge nach Holland und kennen das Prozedere.Bei unserem Fahrzeug handelt es sich um ein absolutes Einzelstück: Es hat nämlich einen geregelten 3-Wege Kathalysator und in Deutschland eine Euro 2 Einstufung! Der Zustand ist hervorragend und kann Ihnen auch, wenn gewünscht, mehr Bilder zusenden und ein DEKRA Gebrauchtwagensiegel. <p class="MsoPlainText">Bitte kontaktieren Sie mich, damit wir ein erfolgreiches Geschäft abwickeln können.<p class="MsoPlainText">Mit freundlichen Grüßen!<p class="MsoPlainText">Ik zat nog over een antwoord na te denken. Uiteraard wil ik de auto niet kopen en daarmee ook de verkoper niet te veel lastig vallen. Heb jij nog een suggestie?
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Je kan ook gewoon vragen of dat die achteraf omgebouwd is zoals de 760 van Jan.
En ja, ik weet uit ondervinding dat die jongens niet erg scheutig zijn met informatie.
Groeten.Hedwig
BTW Proficiat met de velgen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als het je puur en alleen om de VIN te doen is voor Hedwig, dan zou ik dat gewoon zeggen. "We hebben een 780 liefhebber in de club die VINs van 780s spaart en graag de VIN van deze auto wil weten". Kleedt dat nog een beetje netjes aan en vlecht er nog een verhaaltje bij dat waarheidsgetrouw is en misschien werken ze wel mee.sdijkstra schreef : Ik zat nog over een antwoord na te denken. Uiteraard wil ik de auto niet kopen en daarmee ook de verkoper niet te veel lastig vallen. Heb jij nog een suggestie?
Ik heb voor school destijds een aantal verslagen moeten schrijven en daarvoor contact opgenomen met allerhande firma's. Ik was altijd eerlijk over het doel van mijn vraag en heb ook bijna altijd informatie gekregen. Zelfs van Amerikanse bedrijven. Klasgenoten hingen wilde verhalen op waarvan vaak de helft nog niet klopte. Met als gevolg dat mensen wilde langs komen om te kijken of ze inderdaad een garagebedrijf hadden ... Need I say more.
Groetjes
Mathy
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Groeten.Hedwig
Mathy schreef : Hallo Siebren
Als het je puur en alleen om de VIN te doen is voor Hedwig, dan zou ik dat gewoon zeggen. "We hebben een 780 liefhebber in de club die VINs van 780s spaart en graag de VIN van deze auto wil weten". Kleedt dat nog een beetje netjes aan en vlecht er nog een verhaaltje bij dat waarheidsgetrouw is en misschien werken ze wel mee.sdijkstra schreef : Ik zat nog over een antwoord na te denken. Uiteraard wil ik de auto niet kopen en daarmee ook de verkoper niet te veel lastig vallen. Heb jij nog een suggestie?
Ik heb voor school destijds een aantal verslagen moeten schrijven en daarvoor contact opgenomen met allerhande firma's. Ik was altijd eerlijk over het doel van mijn vraag en heb ook bijna altijd informatie gekregen. Zelfs van Amerikanse bedrijven. Klasgenoten hingen wilde verhalen op waarvan vaak de helft nog niet klopte. Met als gevolg dat mensen wilde langs komen om te kijken of ze inderdaad een garagebedrijf hadden ... Need I say more.
Groetjes
Mathy