Auto uit Zweden importeren

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 11:18 #1272058 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schade
Zweden zijn volgens mij niet makkelijk te doorgronden.Heb zelfde gehad. Waarschijnlijk een nederlander die meer geboden heeft.Als je een geschikte verkoper treft kan je ook vragen of je op zijn papieren mag terugrijden.Ging mij goed af. Is ons zeer goed bevallen. Voor 100 euri's met de hele fam naar Skvasta gevlogen.Auto opgehaald en een weekje vakantie aan geknoopt. Terug met de boot van Goteborg naar Kiel.Dr woont vlak bij Stockholm een Nederlander die af en toe auto's verkoopt naar Nederland.Ik heb van hem mn 760 gekocht. Als je lokaal hulp nodig hebt kan hij je misschien helpen.
Ik heb zn mailadres nog ergens. Kan je meteen het setje velgen voor me meenemen die hij me nog belooft heeft.
Groet en suc6, Ben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
09-04-2010 18:34 #1272201 door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic ...
Op de Zweedse papieren terugrijden is het beste. Maak desnoods zelf een koopcontract. Bovendien kunnen ze op het kenteken aankruisen dat de auto voor export gaat met datum en handtekening, etc. erbij.
Er zijn meerdere NL-ers die af en toe wat aanbieden op marktplaats.nl, onder andere ene Tonny.
Ik heb een NL vriend IN Stockholm die ook nog eens monteur is en de auto een grote beurt, etc. geeft voor de terugreis, wel handig. Nogmaals, geïnteresseerden kunnen me mailen. Toevallig heet hij ook Ben
Terugrijden gewoon op Zweedse platen dus. Verzekeren op chassisnummer.

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2010 18:48 #1272204 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verzekeren

henqui schreef : Terugrijden gewoon op Zweedse platen dus. Verzekeren op chassisnummer.

Verzekering is dan alleen geldig in NL. 
Toch?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC