Pechdag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2007 18:21 #1183417
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijna klaar
Nadat het uiteindelijke schadebedrag is vastgesteld op € 3860,-, heb ik besloten om de auto geheel te laten overspuiten. Ik heb de auto zelf gestript en hij is inmiddels gespoten. Van daag ben ik wezen kijken. Het is werkelijk niet te geloven. Wat en metamorforse heeft die auto ondergaan. De spuiter maar klagen vanwege de hoeveelheid werk waar hij zich op verkeken heeft, waarop ik opmerkte dat hij beter kan genieten van het resultaat. Voorzover de kleur nog niet helemaal mijn voorkeur had, kan nu niet anders zeggen dan dat ik deze nu wel heel mooi vind.
Morgen en vrijdag kan ik daar ter plekke beginnen met opbouwen. Ik ben nu nog in afwachting van een aantal nieuwe stripjes en dingetjes, zodat ik de laatste handelingen dan thuis zal doen.
Foto's zijn er uiteraard nog niet, maar ik zal dit later alsnog doen.
Morgen en vrijdag kan ik daar ter plekke beginnen met opbouwen. Ik ben nu nog in afwachting van een aantal nieuwe stripjes en dingetjes, zodat ik de laatste handelingen dan thuis zal doen.
Foto's zijn er uiteraard nog niet, maar ik zal dit later alsnog doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2007 18:49 #1183420
door V700 register
nieuws Gerard,
Ben heel benieuwd naar het resultaat.
Beantwoord door V700 register in topic Goed
nieuws Gerard,
Ben heel benieuwd naar het resultaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2007 19:18 #1183421
door V700 register
Ik had de foto's nog niet gezien en ik kan me voorstellen om de hele auto dan maar te laten spuiten. Succes met het opbouwen en ik hoop dat ik je auto binnenkort echt kan bewonderen.
Beantwoord door V700 register in topic foto's
Ik had de foto's nog niet gezien en ik kan me voorstellen om de hele auto dan maar te laten spuiten. Succes met het opbouwen en ik hoop dat ik je auto binnenkort echt kan bewonderen.
Moderators: Jerry Stam