Pechdag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heuj!
er is WEL een grens hè!
hoewel.. (Gas is wel lekker goedkoop..)
en er zijn ook <a href=" www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws/N...rresteerdInIsral.htm " target="_blank">Neonazi's in Israel gearresteerd, dus zeg nooit dat het niet kan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : En dat op de dag, dat bekend is gemaakt dat mensen de Peugeot 205 de leukste auto uit de 80-er jaren vinden.
@Mathy: Ik denk dat Gerard dáár niet echt opzit te wachten.
Staat er ook iets in dat onderzoek over mensen die als tegenpartij met een 205 in contact kwamen? Nou ja, de meesten hebben het jaar 2000 niet gehaald, ik maghopen deze ook niet.
Maar da's inderdaad knap vervelend. Succes met de schadeafhandeling.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen schreef : .....dus zeg nooit dat het niet kan.
Precies Jeroen!
En iedereen bedankt voor de morele steun.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heel jammer Gerard,
Hoop idd dat je niet te veel gezeur met de tegenpartij krijgt, dat maakt het dan extra zuur. Maar ja, die hebben maar één doel en dat is zo weinig mogelijk uitbetalen cq toegeven.
Heb je een rechtsbijstand voor het verkeer?
Sterkte,
Rob K.
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
Gerard, wat een naar bericht. In ieder geval sterkte met de afhandeling en herstel van de schade.
Groet,
Michiel
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Sterkte met de afhandeling van een en ander, en ik hoop, dat de schade weer goed te herstellen is.
Eén voordeel heb je: de rode was toch nog niet verkocht? Dus zonder comfortabel vervoer zit je gelukkig niet...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is "vliegveld in Zwitserland".
Sterkte met de afhandeling,
Gelukkig hebben we de afgelopen tijd meegemaakt dat flinke schades toch goed afgehandeld kunnen worden want onze wagens hebben best nog wel een goede waarde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij heeft doorgaand verkeer op de zelfde weg nog altijd voorrang. Dus als dat peukapotje te veel heeft uitgehaald bij het afslaan vanuit een andere richting en vooral niet op dezelfde weg, dan is die de klos. En nou maar hopen dat die goed verzekerd is. Zeker niet de schuld op jezelf nemen, je hield toch goed rechts....
En verder, nog een weekje of wat wachten, dan gaat de maïs er weer af. Dan wel uitkijken met de klei op de weg.
Vanuit een landelijk Rijswijk Gelderland, waar het maïs vanuit mijn raam gezien fier staat te zwaaien in de wind, en het vergezicht even wat belemmert,
Heel veel sterkte. Wij leven met je mee!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Gerard,
ik weet precies hoe je je voelt! En dat is goed klote. Pardon my language.
Het is altijd vervelend natuurlijk, maar als je zoals wij echt liefhebber bent en zoals in jouw geval een prachtig exemplaar hebt waar je trots op bent, dan is het gewoon pijnlijk!
Heel veel succes en sterkte!
Groeten,
Richard