Sterrit naar Nordicar.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2007 20:07 #1179063
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Hoe laat gaan we ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2007 20:58 #1179078
door V700 register
Ik rij vanaf Tiel, hoelaat denken jullie voor bij knooppunt Deil te zijn?
Andre
Beantwoord door V700 register in topic Polonaise (of is het een volvonaise?)
Ik rij vanaf Tiel, hoelaat denken jullie voor bij knooppunt Deil te zijn?
Andre
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2007 21:38 #1179086
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Haaaa... die Bas,
Ik zie dat ik nog op het lijstje sta, maar mijn rechter pootje is voorlopig nog tot 10/10 een "gipsie". Had ik je via een PB-tje al eerder gemeld. Dus helaas geen inhaken voor mij. (was het maar mijn linker pootje....) Veel plezier en sleutel ze.
Groet, Gerrit-Jan
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Sterrit Nordicar
Haaaa... die Bas,
Ik zie dat ik nog op het lijstje sta, maar mijn rechter pootje is voorlopig nog tot 10/10 een "gipsie". Had ik je via een PB-tje al eerder gemeld. Dus helaas geen inhaken voor mij. (was het maar mijn linker pootje....) Veel plezier en sleutel ze.
Groet, Gerrit-Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 15:06 #1179307
door V700 register
Helaas kan ik de door mij geinitieerde sterrit niet naar HHW sturen, wegens het ontbreken van de momentsleutels en overige prioriteiten.
Mijn excuses voor de late aanvulling.
Helaas is ook daalderop van de lijst verdwenen, hij heeft ook laten weten niet mee te rijden en aanwezig te zijn.
Mocht er iemand zitten te springen om een Compressietester (die ik al wel in huis heb) dan kijk ik even of ik die met Willem V. kan meegeven, die wel gaat.
Ik zal vooralsnog wel gewoon aanwezig zijn bij minstes 1 van de twee sleuteldagen in november, maar probeer beide te reserveren.
Als er geen bestuurlijke bezwaren zijn, wil ik de gelegenheid bij van Hemert aannemen om de gereedschappen van eigenaar te laten wisselen.
Veel sleutelplezier in Heerhugowaard.
Beantwoord door V700 register in topic Helaas.
Helaas kan ik de door mij geinitieerde sterrit niet naar HHW sturen, wegens het ontbreken van de momentsleutels en overige prioriteiten.
Mijn excuses voor de late aanvulling.
Helaas is ook daalderop van de lijst verdwenen, hij heeft ook laten weten niet mee te rijden en aanwezig te zijn.
Mocht er iemand zitten te springen om een Compressietester (die ik al wel in huis heb) dan kijk ik even of ik die met Willem V. kan meegeven, die wel gaat.
Ik zal vooralsnog wel gewoon aanwezig zijn bij minstes 1 van de twee sleuteldagen in november, maar probeer beide te reserveren.
Als er geen bestuurlijke bezwaren zijn, wil ik de gelegenheid bij van Hemert aannemen om de gereedschappen van eigenaar te laten wisselen.
Veel sleutelplezier in Heerhugowaard.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 15:27 #1179310
door V700 register
Volgende maand is ook de VKB, misschien kun je daar wel de gereedschappen uitleveren??

Beantwoord door V700 register in topic VKB
Volgende maand is ook de VKB, misschien kun je daar wel de gereedschappen uitleveren??

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 16:52 #1179314
door V700 register
...dikke bult: ik heb m'n inschrijfformulier vergeten in te sturen
Zit niet in m'n systeem (bij Carlo was het een tijdje terug altijd De Zoete Inval) en ik heb gewoon niet goed gelezen.
Afijn, niet ingepland dus en daarom heb ik besloten niet af te reizen naar HHwaard.
Volgende keer wel op tijd formuliertje weg en dan ben ik er bij
Groet en veel plezier,
Joost
Beantwoord door V700 register in topic Eigen schuld...
...dikke bult: ik heb m'n inschrijfformulier vergeten in te sturen
Zit niet in m'n systeem (bij Carlo was het een tijdje terug altijd De Zoete Inval) en ik heb gewoon niet goed gelezen.
Afijn, niet ingepland dus en daarom heb ik besloten niet af te reizen naar HHwaard.
Volgende keer wel op tijd formuliertje weg en dan ben ik er bij
Groet en veel plezier,
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 17:30 #1179316
door V700 register
Maar gezien het beperkte aantal auto`s dat overblijft voor de sterrit ga ik dan wat later. Ik doe dus niet mee met de rit. Zie iedereen daar wel.
Groeten,

Richard
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga wel
Maar gezien het beperkte aantal auto`s dat overblijft voor de sterrit ga ik dan wat later. Ik doe dus niet mee met de rit. Zie iedereen daar wel.
Groeten,

Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 17:45 #1179317
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
Zoals bas al aan gaf is het inderdaad voor mij niet mogelijk naar hhw te komen. Volgende keer laat ik alles en iedereen in de (str) grond zakken. Werk of geen werk ik ben er.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 18:26 #1179319
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dan ik ook niet
Dan weet ik ook niet of ik zal aanhaken, want ik moet er voor omrijden en ik heb vanavond een feestje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 19:01 #1179320
door V700 register
Als Niels zich vanavond niet meldt, wordt het een rustig ritje tot Ijsselstein, daarna trouwens ook.....
Een van de bezigheden die ik inmiddels ook heb, is een Volvo classic ophalen in Amsterdam, als alles mee blijft zitten.
Afhankelijk van de zin en rijkunsten van de nieuwe aanwinst, vertoon ik me in de middag wellicht toch nog...........reken er niet te hard op.
Beantwoord door V700 register in topic Nou Willem......
Als Niels zich vanavond niet meldt, wordt het een rustig ritje tot Ijsselstein, daarna trouwens ook.....
Een van de bezigheden die ik inmiddels ook heb, is een Volvo classic ophalen in Amsterdam, als alles mee blijft zitten.
Afhankelijk van de zin en rijkunsten van de nieuwe aanwinst, vertoon ik me in de middag wellicht toch nog...........reken er niet te hard op.
Moderators: Jerry Stam