Sterrit naar Nordicar.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Ook een sterrit vanuit Flevoland? Een vroege dan, want jij wilt er natuurlijk bijtijds zijn als organisator!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Boy Bakhuys schreef :
Eric Bakker schreef : Bravilor? Dan komen we juist bij jou op de koffie
Altijd welkom....maar op zaterdag?
Ik rijd minimaal twee keer per dag langs, zal ik voortaan toeteren? Er moet toch een keer koffie gepland kunnen worden als we minder dan 3 km van elkaar werken .
<a href=" maps.google.com/maps?q=heerhugowaard&...=k&z=16&om=1 " title="map">Eric's plek
</a>
<a href=" maps.google.com/maps?q=heerhugowaard&...31,0.020084&z=16 " title="kaart">Boy's plek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem, daar wil ik later even op terugkomen. Hoe de dag eruit gaat zien, weet ik pas in de loop van de week als ik gepland heb.
Help even onthouden als je wilt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Eric,
De koffie staat altijd klaar, en omdat wij op onze afdeling de nieuwste machines moeten keuren, dus altijd de lekkerste....
heb net op de handelskade een mooie tweedehands takkenversnipperaar gekocht....Ik neem aan dat je daar ergens in de buurt werkt? Ben je wel eens bij die Volvogarage de Boer geweest? Soms heeft hij mooie spullen voor de deur..
Groet, Boy
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Boy Bakhuys schreef :
heb net op de handelskade een mooie tweedehands takkenversnipperaar gekocht....Ik neem aan dat je daar ergens in de buurt werkt? Ben je wel eens bij die Volvogarage de Boer geweest? Soms heeft hij mooie spullen voor de deur..
Ja, dat is niet ver weg. En Jan de Boer zit bijna naast ons, ik ben er deze week toevallig nog even langs geweest (voor het eerst sinds jaren). Dat grote groene dak met die kas erachter, daar zit ik.
Als Volvo liefhebber boffen we hier: Nordicar, Estate Services en Jan de Boer binnen een straal van enkele kilometers.
En die koffie... ik ben een keer bij jullie geweest, maar uiteindelijk is het toch een Cafébar geworden. Misschien moet ik, als het contract verloopt, maar weer eens bij jullie langs .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas,
Waar voegt Joost in?
Ik kom ook uit die hoek. Als ik het kwa tijd kan redden, is het leuk bij jullie aan te haken.
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wellicht is het handiger dat even met Joost zelf kort te sluiten.
Ik meende dat hij ergens op de A9 bij zou komen, tussen Amstelveen en Schiphol.
EndlessQuest schreef : Het stukje A 9 dat jij bedoelt loopt zeg maar van Amsterdam-ZO naar
Amstelveen-Schiphol. Daar zit inderdaad een Shell station met redelijk
parkeerterrein.
Dit lijkt me oke, als we als sliert over dat parkeerterrein rijden, moet je dat wel opvalllen denk ik, kun je daar aanhaken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
...aan de A9 zal ik aanhaken, mits de werkzaamheden geen roet in het eten gooien. Volgens mij zijn ze zo ongeveer wel klaar.
En ik zou niet in een sliert over het parkeerterrein rijden, want dat is er niet....
Dus even bellen als je eraan komt en dan haak ik/haken wij op de weg aan.
Nogmaals: ongeveer de tijd en een mobiel nummer als PB zou mooi zijn
Joost