Officieuze presentielijst sleuteldag Nordicar Heerhugowaard
- Robert Geurts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2007 21:24 #1179177
door Robert Geurts
He hallo,
Ik zal er ook weer zijn, deze keer om de remblokken voor te vervangen. Ik zoek nog iemand die mij kan helpen methet dichtlassen van een gaatje in de kokerbalk.
Tot zaterdag.
Robert
Beantwoord door Robert Geurts in topic Tot zaterdag
He hallo,
Ik zal er ook weer zijn, deze keer om de remblokken voor te vervangen. Ik zoek nog iemand die mij kan helpen methet dichtlassen van een gaatje in de kokerbalk.
Tot zaterdag.
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 21:01 #1179326
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik moet verstek laten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 22:54 #1179333
door V700 register
Heee, alhoewel ik me op 1 september geheel volgens de regels via een email heb aangemeld, de doc file heb hernoemd etc.. kom ik niet voor op de lijst. Dat is wel flink balen. Mag je als kersvers lid misschien niet meesleutelen? Of was er geen plaats meer? Humm het gaat dus niet alleen in de gargage mis....

JAMMER JAMMER JAMMER

RUDIGER ( LID 859)
Beantwoord door V700 register in topic Heee, alhoewel ik me op 1
Heee, alhoewel ik me op 1 september geheel volgens de regels via een email heb aangemeld, de doc file heb hernoemd etc.. kom ik niet voor op de lijst. Dat is wel flink balen. Mag je als kersvers lid misschien niet meesleutelen? Of was er geen plaats meer? Humm het gaat dus niet alleen in de gargage mis....

JAMMER JAMMER JAMMER

RUDIGER ( LID 859)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 23:13 #1179334
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mail !
je heb een PB.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 23:25 #1179335
door V700 register
is de oficieuze lijst, dit is gewoon een beetje een klets topic. Hier babbelen we een beetje van ik kom wel, of toch niet en hee ben jij er ook?!
Dit is dus niet de officiele lijst zoals deze bij de organisatie ligt. Dus geen paniek als je naam hier niet tussen staat, als jij je via het formulier aangemeld heb dan zal alles waarschijnlijk goed zijn.
Beantwoord door V700 register in topic Deze lijst
is de oficieuze lijst, dit is gewoon een beetje een klets topic. Hier babbelen we een beetje van ik kom wel, of toch niet en hee ben jij er ook?!
Dit is dus niet de officiele lijst zoals deze bij de organisatie ligt. Dus geen paniek als je naam hier niet tussen staat, als jij je via het formulier aangemeld heb dan zal alles waarschijnlijk goed zijn.
Moderators: Jerry Stam