Officieuze presentielijst sleuteldag Nordicar Heerhugowaard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 20:53 #1178466
door V700 register
En dan ...
Maar de aanmeldingen die na vandaag nog binnenkomen, worden niet meer in behandeling genomen.
Morgen begin ik met plannen en komt er voor het gastbedrijf een lijst met werkzaamheden. Ook diegene die zich hebben ingeschreven worden geinformeerd over de voortgang.
Tot zaterdag.
Beantwoord door V700 register in topic nog 13 dagen
En dan ...
Maar de aanmeldingen die na vandaag nog binnenkomen, worden niet meer in behandeling genomen.
Morgen begin ik met plannen en komt er voor het gastbedrijf een lijst met werkzaamheden. Ook diegene die zich hebben ingeschreven worden geinformeerd over de voortgang.
Tot zaterdag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 21:19 #1178468
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de mijne
heb ik gister "al" verstuurt, zoals gewoonlijk veel te laat eigelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 22:15 #1178476
door V700 register
Ik heb ook wel weer eens zin in een sleuteldagje, plus dat er die avond in IJmuiden een personeelsuitje is ; mooi te combineren.
Op het verlanglijstje staat 10 minuten 4-kolommer (2 kan ook wel, maar minder handig), om even te kijken waar de "klonk" in de aandrijving zit. En even een kritische blik op de bodem werpen, ter gelegenheid van z'n 20ste verjaardag in december.
Verder loop ik waarschijnlijk wel weer wat rond voor gezelligheid en hier en daar een helpend handje...
Beantwoord door V700 register in topic Ben er ook
Ik heb ook wel weer eens zin in een sleuteldagje, plus dat er die avond in IJmuiden een personeelsuitje is ; mooi te combineren.
Op het verlanglijstje staat 10 minuten 4-kolommer (2 kan ook wel, maar minder handig), om even te kijken waar de "klonk" in de aandrijving zit. En even een kritische blik op de bodem werpen, ter gelegenheid van z'n 20ste verjaardag in december.
Verder loop ik waarschijnlijk wel weer wat rond voor gezelligheid en hier en daar een helpend handje...
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 22:16 #1178478
door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic ook
ik kom en heb zojuist mijn aanmelding gemaild.
10-09-2007 17:35 #1178537
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Inperking werkzaamheden... :(
Helaas moet ik wat gaan kiezen, aangezien de beschikbare tijd wat is ingeperkt. Ik denk dat de olieen wel het verstandigste is, rest zien we helaas wel hoe ver ik kom. (als ik al vroeg in gepland kan worden)
Het is niks dat niet evt op straat kan, maar op de brug gaat een stuk sneller. (en voor die ontluchting heb ik in elk geval wat pointers nodig)
Het is niks dat niet evt op straat kan, maar op de brug gaat een stuk sneller. (en voor die ontluchting heb ik in elk geval wat pointers nodig)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2007 21:53 #1178722
door V700 register
Heren,
De planning voor Nordicar is gereed. Diegene die gereageerd hebben met een inschrijfformulier zijn inmiddels per mail geinformeerd.
Tot zaterdag.
Beantwoord door V700 register in topic planning klaar
Heren,
De planning voor Nordicar is gereed. Diegene die gereageerd hebben met een inschrijfformulier zijn inmiddels per mail geinformeerd.
Tot zaterdag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2007 22:51 #1178735
door V700 register
Dan moet je er denk ik even iets bij vermelden.
Degene die brugtijd wilden en dus ingepland moesten worden én op tijd het inschrijfformulier hebben gemaild, hebben bericht gehad.
Ik namelijk niet, ik heb het formulier toegestuurd, geen brug nodig en heb geen mail gehad.
Vergeten? of is er een anderre reden?
Beantwoord door V700 register in topic Vergeten?
Dan moet je er denk ik even iets bij vermelden.
Degene die brugtijd wilden en dus ingepland moesten worden én op tijd het inschrijfformulier hebben gemaild, hebben bericht gehad.
Ik namelijk niet, ik heb het formulier toegestuurd, geen brug nodig en heb geen mail gehad.
Vergeten? of is er een anderre reden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2007 23:07 #1178738
door V700 register
Ik citeer:
Geen werkzaamheden, geen brug nodig, maar ik kan het niet meer op 0 zetten, dus schrijf ik het er maar bij.
Einde citaat.
Nou Bas, vertel maar welke info voor de regio-coordinator hier van belang is. Jij bent vaak degene, samen met Co, die toch wel komen, anderen helpen en leuke dingen doen. En daar is geen brugtijd bij nodig.
Beantwoord door V700 register in topic andere reden
Ik citeer:
Geen werkzaamheden, geen brug nodig, maar ik kan het niet meer op 0 zetten, dus schrijf ik het er maar bij.
Einde citaat.
Nou Bas, vertel maar welke info voor de regio-coordinator hier van belang is. Jij bent vaak degene, samen met Co, die toch wel komen, anderen helpen en leuke dingen doen. En daar is geen brugtijd bij nodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2007 23:25 #1178741
door V700 register
Dat heb ik inderdaad neergezet.
Waar ik op doelde is dat je schreef dat iedereen die het inschrijfformulier had ingestuurd een mailtje gehad heeft. Ik niet, vandaar mijn vraag.
Gelukkig is het dus in orde.
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.
Dat heb ik inderdaad neergezet.
Waar ik op doelde is dat je schreef dat iedereen die het inschrijfformulier had ingestuurd een mailtje gehad heeft. Ik niet, vandaar mijn vraag.
Gelukkig is het dus in orde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2007 23:34 #1178744
door V700 register
Ik hoop in het weekend van de 22e de 960 in ontvangst te mogen nemen. Kom wellicht langs, na de voetbal van de kleine, in de middag, of is de koffie dan al op?
Beantwoord door V700 register in topic wellicht op de koffie.
Ik hoop in het weekend van de 22e de 960 in ontvangst te mogen nemen. Kom wellicht langs, na de voetbal van de kleine, in de middag, of is de koffie dan al op?
Moderators: Jerry Stam