tjezus....wat zijn ze toch mooi!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 22:40 #1172537 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vooral

op vakanties kan ik soms minuten lang genieten van het prachtige lijnenspel van mijn 740. Ik geef toe ook 's avonds vaak nog even een extra blik op mijn blik te werpen. En de stoere 740 valt dan op een of andere manier altijd beter dan de Saab 99 die er voor of achter staat. Het zal wel de kracht van de eenvoud zijn ..

Groet,

Jan-Willem

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 22:44 #1172540 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zie hem vaak vertrekken
Mijn vrouw rijdt driemaal per week weg met onze bollie. Als ze dan goed beschermd door de fraaie carrosserie, begeleid door het sonore gebrom van de 3 liter 6 cylinder statig de straat verlaat, ben ik jaloers dat ik lopend naar mijn werk kan. Maar als ik bedenk hoeveel tijd het mij per week scheelt dat ik niet hoef te rijden, denk ik er weer een beetje anders over....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 22:53 #1172541 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Smullen

budo schreef : Mijn vrouw rijdt driemaal per week weg met onze bollie. Als ze dan goed beschermd door de fraaie carrosserie, begeleid door het sonore gebrom van de 3 liter 6 cylinder statig de straat verlaat, ben ik jaloers dat ik lopend naar mijn werk kan. Maar als ik bedenk hoeveel tijd het mij per week scheelt dat ik niet hoef te rijden, denk ik er weer een beetje anders over....

Waar ik helemaal van uit mijn dak ga, is als mijn vriendin in de ene 960 en ik in de andere achter elkaar aanrijden. Dan kan ik het niet laten en zij ook niet om beurtelings in te halen. Het ene moment zie je hem voor je en het volgende moment achter je. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 23:00 #1172542 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Herken....

niets van dit alles......  Grapje.....

Een feest van herkenning dus. We hebben hier allemaal min of meer last van. Ik heb een vaste parkeerplaats en krijg altijd te horen waar mijn auto is als deze er niet staat. Andere hebben hier geen last van. Ik helaas dus wel.

Lekker weg zwemelen bij onze bolides, heerlijk....Wij zijn inderdaad bevoorrecht...met goede smaak dus. Heerlijk objectief!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 02:59 #1172557 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dubbel genieten

Tsja, bij ons staat de V70 voor de deur, ik zie dus altijd het kontje net voorbij de berging steken.

Maar als ik dan met de hond ga lopen en ik loop de hoek om de volgende straat in dan gebeurt het grote genieten, daar staat de turbelle te blinken tussen als dat kleine Japanese/koreaanse blik van de 50+'ers uit de flat even verderop.

De stoere vierkante neus met meer glas in de koplampen als dat aziatische spul in de hele carrosserie.

Onder de juiste hoek blinken de reflectiestrepen op de bumper in de straatlantaarn, de vierkante kont met de rood-witte achterlichten en de spoiler in contraterende kleur.

Veel gebruikte smoes om echt even naar de auto toe te lopen en hem aan te raken: "dochterlief is ermee weggeweest, even kijken of ze op slot staat". En ondertussen even de handgreep testen.

Ben ik gek????

Misschien wel, maar ook gelukkig.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 09:15 #1172567 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Feest van Herkenning!

Wouter1973 schreef : Hebben jullie dat nooit? Dat je bij je werk (bijvoorbeeld) uit de auto stapt, onwillekeurig nog eens omkijkt...en dat je dan bijna zwelgt in de aanblik van je eigen, mooie 740... *knip*knip* ...je onderwijl verheugend op het moment dat je weer in die prachtige auto kan stappen, de sleutel omdraait, en 100% vertrouwend op de bedrijfszekerheid van je 740 weer naar huis rijdt...

Feest van herkenning! Op de chromen details en de kronkelende uitlaat na dan...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 12:28 #1172570 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee,
Nee,

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 14:36 #1172582 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Hoezo?

nvliet schreef : Nee,

Waarom niet?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 17:20 #1172591 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eric, Heel eenvoudig, ik

Eric,

Heel eenvoudig, ik heb dat nooit, ik vind sommige vrouwen mooi, ik vind sommige kunst mooi, ik vind auto's die door Pinifarina ontworpen zijn zoals de A-Manta en sommige Ferrari's en de Fiat Spider mooi, maar een Volvo mooi vinden, ik dacht het niet, ze zijn functioneel ze kunnen een hoop vracht vervoeren en trekken, maar mooi zijn ze zeker niet, als je een Volvo mooi vindt hoef ik niet te zien wat voor vrouwen je mooi vindt.

Groeten , Co.

Die wel een bril heeft maar zonder bril nog wel kan zien wat ie mooi vindt

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 18:52 #1172599 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat voor bril?

nvliet schreef :
"......als je een Volvo mooi vindt hoef ik niet te zien wat voor vrouwen je mooi vindt.

Co, Met welke bril kijk jij dan? Ik snap namelijk de relatie niet. Welke uiterlijke kenmerken zijn daarbij dan voor jou bepalend? 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC