zijn er nog echte liefhebbers-dealers?
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik kom af en toe bij de locale Volvo dealer in Alkmaar, Ton van Kuyk, en ik wordt daar altijd zeer voorkomend en vriendelijk geholpen. Ik voel mij er wel altijd welkom en gewaardeerd als klant. Je merkt echter dat bij de jongere garde monteurs er geen ervaring aanwezig is met de 700/900, en dat kan een probleem zijn. Je moet in het geval van reparaties dus het geluk hebben dat ze een oudere monteur beschikbaar hebben voor je.
Wat de prijzen betreft: dat kan een verrassing zijn, zowel in postitieve als in negatieve zin, geen pijl op te trekken.
Zeer vermeldenswaardig is de magazijnman daar, René Groen, die echt altijd voor me klaar staat, de tijd neemt, meedenkt, dingen opzoekt en uitzoekt, en mooie prijsjes maakt. Echt iemand met liefde voor het vak, onze auto's, en zeer klantvriendelijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die 2 auto's van de dealer in Dronten zijn correct omschreven door Willem.
En dat verhaal over de dealer in Lelystad klopt, maar is tegenstrijdig met de werkelijkheid. Ooit heeft iemand mij verteld dat een andere Volvovereniging daar ook wel eens een sleuteldag of clubdag organiseert.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eric Bakker schreef :
Ik kom af en toe bij de locale Volvo dealer in Alkmaar, Ton van Kuyk, en ik wordt daar altijd zeer voorkomend en vriendelijk geholpen. Ik voel mij er wel altijd welkom en gewaardeerd als klant. Je merkt echter dat bij de jongere garde monteurs er geen ervaring aanwezig is met de 700/900, en dat kan een probleem zijn. Je moet in het geval van reparaties dus het geluk hebben dat ze een oudere monteur beschikbaar hebben voor je.
Wat de prijzen betreft: dat kan een verrassing zijn, zowel in postitieve als in negatieve zin, geen pijl op te trekken.
Zeer vermeldenswaardig is de magazijnman daar, René Groen, die echt altijd voor me klaar staat, de tijd neemt, meedenkt, dingen opzoekt en uitzoekt, en mooie prijsjes maakt. Echt iemand met liefde voor het vak, onze auto's, en zeer klantvriendelijk.
Rene is inderdaad goud waard. Erg aardige kerel die de tijd neemt en meedenkt. De werkplaats is wel reteduur: afneembare trekhaak monteren? ruim 850 euro! En dat voor een onderdeel dat er in een uur onder hangt en voor 300 euro in de catalogus staat. Ik wil ook zo'n uurloon!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is al vreemd dat een volvo monteur privé niet in een volvo rijdt.
aart