zijn er nog echte liefhebbers-dealers?

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-06-2007 22:24 #1171639 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic In Alkmaar

Ik kom af en toe bij de locale Volvo dealer in Alkmaar, Ton van Kuyk, en ik wordt daar altijd zeer voorkomend en vriendelijk geholpen. Ik voel mij er wel altijd welkom en gewaardeerd als klant. Je merkt echter dat bij de jongere garde monteurs er geen ervaring aanwezig is met de 700/900, en dat kan een probleem zijn. Je moet in het geval van reparaties dus het geluk hebben dat ze een oudere monteur beschikbaar hebben voor je.

Wat de prijzen betreft: dat kan een verrassing zijn, zowel in postitieve als in negatieve zin, geen pijl op te trekken.

Zeer vermeldenswaardig is de magazijnman daar, René Groen, die echt altijd voor me klaar staat, de tijd neemt, meedenkt, dingen opzoekt en uitzoekt, en mooie prijsjes maakt. Echt iemand met liefde voor het vak, onze auto's, en zeer klantvriendelijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-06-2007 22:48 #1171650 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic beamen

Die 2 auto's van de dealer in Dronten zijn correct omschreven door Willem.

En dat verhaal over de dealer in Lelystad klopt, maar is tegenstrijdig met de werkelijkheid. Ooit heeft iemand mij verteld dat een andere Volvovereniging daar ook wel eens een sleuteldag of clubdag organiseert.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2007 20:02 #1171768 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook in Zevenaar
is de Volvo dealer Arendsen zeer bereidwillig met de service. Hoe vaak ik daar niet geholpen ben als liefhebber van de 7/900 serie. Men denkt mee en is niet te beroerd om je volledig en netjes te woord te staan. Ze zijn er nog wel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2007 20:54 #1171777 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In Rijswijk

VOLVO v/d Heuvel in Rijswijk ZH. is een goede (VOLVO) dealer ,liefhebber, rijdt zelf in een 940 estate sportsline.

De prijzen zijn ook schappelijk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2007 21:38 #1171787 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nogmaals Alkmaar

Eric Bakker schreef :
Ik kom af en toe bij de locale Volvo dealer in Alkmaar, Ton van Kuyk, en ik wordt daar altijd zeer voorkomend en vriendelijk geholpen. Ik voel mij er wel altijd welkom en gewaardeerd als klant. Je merkt echter dat bij de jongere garde monteurs er geen ervaring aanwezig is met de 700/900, en dat kan een probleem zijn. Je moet in het geval van reparaties dus het geluk hebben dat ze een oudere monteur beschikbaar hebben voor je.

Wat de prijzen betreft: dat kan een verrassing zijn, zowel in postitieve als in negatieve zin, geen pijl op te trekken.

Zeer vermeldenswaardig is de magazijnman daar, René Groen, die echt altijd voor me klaar staat, de tijd neemt, meedenkt, dingen opzoekt en uitzoekt, en mooie prijsjes maakt. Echt iemand met liefde voor het vak, onze auto's, en zeer klantvriendelijk.

Rene is inderdaad goud waard. Erg aardige kerel die de tijd neemt en meedenkt. De werkplaats is wel reteduur: afneembare trekhaak monteren? ruim 850 euro! En dat voor een onderdeel dat er in een uur onder hangt en voor 300 euro in de catalogus staat. Ik wil ook zo'n uurloon!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2007 22:29 #1171800 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vreemd

Het is al vreemd dat een volvo monteur privé niet in een volvo rijdt.

aart

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC