Vrom 2007
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen schreef :
dat zijn wel veel foto's Jan!
En een boel dezelfde ook.. en onscherpe...
Ja, ook zo ontroerend, zo bewogen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Jan heeft zelf al aangegeven weinig tijd te hebben, dat betekent dus onder andere dat er nog geen selectie heeft plaatsgevonden, maar dat alles simpelweg nog bij elkaar staat.
Doe het zelf beter als je dat kunt, en laat ons daar dan ook van meegenieten, maar tot die tijd vind ik dit soort commentaar niet kunnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem van Strik lidnr 328 schreef : Jeroen, soms vraag ik me af of je ook iets anders kunbt dan commentaar leveren op werk van anderen... Jan heeft zelf al aangegeven weinig tijd te hebben, dat betekent dus onder andere dat er nog geen selectie heeft plaatsgevonden, maar dat alles simpelweg nog bij elkaar staat. Doe het zelf beter als je dat kunt, en laat ons daar dan ook van meegenieten, maar tot die tijd vind ik dit soort commentaar niet kunnen.
Dat is niet zo moeilijk Willem,
kijk maar eens naar alle Elandrun DVD door de jaren heen, het lijkt elk jaar weer hetzelfde. Maar je kent Jeroen toch, het enige waar hij goed in is, is stemming maken
Ik heb in ieder geval van Jan zijn foto's genoten
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan er niet een speciaal hoekje komen om te zeiken en negatieve dingen te bespreken?? Bijna elk onderwerp krijgt nu dezelfde wending. Erg irritant.
Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat de nieuwe site niet prettig zou zijn, maar met dit soort opmerkingen wordt het inhoudelijk ook echt niet beter. Dit jaagt meer mensen weg dan een goed werkende site die net even anders is dan je gewend bent.
Oja en ik weet best wel dat er soms dingen met een knipoog gezegd kunnen worden, maar op papier (scherm) kan het heel anders overkomen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan moet ik thuis maar eens goed opletten, Anne Marie heeft meer oog voor die blauwe Volvo, die overigens ook een stuk minder vierkant is.
Jij had trouwens dit weekend vast HEEEEL VEEEL vrienden die gezellig zomaar een biertje kwamen drinken en: O dat is nou ook toevallig is het net Bavaria City Race