banden voor de 965
- V700 register
- Nieuw lid
-
Shit, genaaid door kwik fit, echt een vluggertje...
Nee, consumenten recht, en er komen gewoon nieuwe bandjes op dan maar een ander merk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dude, 205/50 is totaal anders dan 195/65, dus ik hoop dat het 205/60 is, dat komt weer een beetje in de buurt.wilfred 965 schreef : Platte barrels? echt niet! de bandwanghoogte..jaja, is net zo hoog als 195/65..
oeps, er zitten bij mij 205/60 onder...dus dan ligt het toch echt aan het rubber...
De Altair staat ook <a href="/?q=node/314" target="_blank">hier vermeld.</a>
Aanbevolen diameter 195/65R15, dus de schoenies die er nu op liggen, worden niet geadviseerd. Dit neemt niet weg dat het niet kan, maar goed.....
En heb je echt 110 euri neergeteld voor 1 wiebelende Bridgestone?Mijn Pirelli's waren 76 euri per stuk, gebalanceerd en wel, loodje aan de binnenkant (waar ze horen!!!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop toch van na 1995?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Milaan en was van een Amerikaan die daar gedetacheerd was.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ga naar Wytze.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pirelli P6 kwam naar mijn mening bij de meeste tests goed tot zeer goed naar voren, dat vond ik voldoende.En ja, een band die uitstekend uit alle tests komt, kost vaak ook het meeste.
<a href=" ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=1367600&dsco=7 " target="_blank">Deze is het , er staan een paar tests bij vermeld. Snelheidscodering V.Hij is er ook met snelheidscodering H, dan is ie 5 euri goedkoper.
Voor tests kijk ik toch het liefste op ANWB, die zet elk jaar een nieuwe op, zomer en winter.
- Marco
- Nieuw lid
-
Had onder de 740 voorheen een set van de eerste serie Michelin Pilot Primacy (model uit 2000) liggen. Gaan lang mee maar de eerste lichting leek wel gemaakt van plastic. Bij nat weer en enthousiast bereden landweggetjes wilde hij nog wel eens uitbreken. De latere versies van de Primacy zijn sterk verbeterd . Als je absoluut de kans op hoogteslag wil minimaliseren kun je alsnog Michelins overwegen. Behoren nog steeds tot de meest egaal ronde banden op de markt. Ze waren mij echter te lawaaierig en zodoende tot de Bridgestones overgegaan, zoals gezegd tot nu toe naar volle tevredenheid. Bij Kwit-Fit maken ze nog wel eens montagefouten. Of deze voortkomen uit gemakzucht of onkunde weet ik niet maar heb al verscheidene dingen gezien. Lood dat niet goed was geslagen en na de eerste paar honderd meter van de velg vloog. Velgenranden niet reinigen waardoor lekkages ontstaan. Niet goed gemonteerde banden, zowel qua looprichting als qua balansstip. De P6 band die Bas aanhaalt kwam destijds ook zeer goed uit de testen. Was alleen moeilijk leverbaar rond juni 2005 en veel leveranciers reageerden in de trant van: “P6, P6…. Oh U bedoelt de P6000.” Nee die bedoelde ik dus niet (de P6000 kende ik wel en maakte mij veel te veel lawaai) maar dat was destijds niet aan hun verstand te brengen.Gewoon op je strepen gaan staan, al moet je ze zelf eerst met je achterwielen op de werkplaatsvloer trekken. Succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb momenteel als zomerband een set 195/65R15H E3A gemonteerd op de sedan en 205/55R16 Pilot Primacy met velgbeschermingsrand op de estate. Moet zeggen dat de 16 inch band een strakker weggedrag heeft, je levert alleen iets aan comfort in.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Daar heb je een mooi prijsvergelijk. Bij de meeste banden kun je ook 2 vergelijkende tests zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ze monteren vaak wat jij wil, zelf kom ik al jaren bij een bleine banden boer.
en ik heb ook wel eens om bredere banden gevraagt, antwoord waarom denk je dat de fabrikant deze monteert????
dus ik ga tegen woordig gewoon voor orginele banden maat.
is ook nog goedkoper zelf heb ik draco,s en hydra velgen.
merk band tsja smaken verschillen.
eind van de rit komen op het zelfde neer wat km kostprijs.