Hij loopt 1 op 8 op de snelweg !!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kom op Erica, voor de draad ermee!
Rob K.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Siang
- Nieuw lid
-
Overigens moet ik zeggen dat het verbruik na de montage van de MBC met bijna 20% gedaald is en het rijplezier met véél meer gestegen.
Met mijn Amazon (1200 kg bij 80 pk) verbruik ik 1 op 8.5 als ik ruig rij tijdens rallies en op de zeer korte afstanden, maar doorgaans 1 op 9.5 als ik rustig rij, dat is overigens niet het zelfde als langzaam!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij de Topgear-test bleek ook dat dit autotje in 19 seconden warme lucht binnen blaast, wat op zich al een prestatie is, maar dan in diezelfde tijd nog steeds geen 100 kmh rijdt.......edebree schreef : ......koop een Panda JTD, die verbruikt bij die snelheid 1 op 19 en rijdt nog verassend goed ook.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens meneer Baars van Volvo Baars in Swalmen (eigenaar van o.a. een 1800 en een 262C) zou je met een 945 1 op 12 moeten kunnen rijden. Belangrijk daarbij zou zijn dat je bougies en zo van een goed merk gebruikt en een thermostaat van 98 graden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou het mag dan wel een soortgenoot zijn, maar deze zoetwatergenoot moet je dan maar met een korreltje zout gaan nemen..Mathy schreef : Hallo Volvisti
Volgens meneer Baars van Volvo Baars in Swalmen (eigenaar van o.a. een 1800 en een 262C) zou je met een 945 1 op 12 moeten kunnen rijden. Belangrijk daarbij zou zijn dat je bougies en zo van een goed merk gebruikt en een thermostaat van 98 graden.
1 op 12 op benzine heb ik, uitgezonderd de zuinigheidsrit nog nooit iemand zien halen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar daarbij zaten wel 2 heen en terugreizen tussen Dronten en Nieuw Vennep.
Maar zoals al eerder aangaf : mij boeit het niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de indruk dat het verbruik dan juist stijgt! Behalve natuurlijk, als je geen gebruik maakt van het extra vermogen. Maar waarin zit het rijplezier dan?Siang Phoa schreef : overigens moet ik zeggen dat het verbruik na de montage van de MBC met bijna 20% gedaald is en het rijplezier met véél meer gestegen.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Siang
- Nieuw lid
-
voor de montage van de MBC moest ik behoorlijk planken om in redelijke tijd een inhaalactie te doen bv uitgaande van 120 km/h in CC, nu hoef ik minder te gassen om meer snelheid te bereiken en dat is wel zo relaxed.

The all is a question of mind over matter, but if you don't mind it does not matter.