met 740 uit 86 naar dakar
- V700 register
- Nieuw lid
-
WAT ZIJN JULLIE EEN VRIENDELIJKE MENSEN !!!
ALLEEN MENSEN IN DE ZEIK NEMEN OF WA IS JULLIE BEDOELING...
OP UITZONDERING NA VAN MARCEL DIE WEET WAT STREEK TAAL IS
EN GAST MET JE HELE VERHAAL BEL DE KABELKRANT,,, MAFKEES
IK ZOCHT ALLEEN MENSEN MET DE ZELFDE INTRESSE MAR VALT VIES TEGEN MAAR VERGEEFS NIET HIER
DAAAAAAG WIJ KOMEN ER WEL
VIN T JAMMER
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is voor hen vast �©�©n illusie armer.
We hadden ze graag met raad en daad bijgestaan. Het was tenslotte een l�¶k idee.
Ik wens jullie het allerbeste toe en veel geestelijke groei. (die kunnen jullie hard gebruiken)
H�¤r i Norden ha vi bara vintrar, en vit och en gr�¶n!
- V700 register
- Nieuw lid
-
volvo740dakar schreef : uitrustig van wagen ,van ons ,visums ,inentingen ,sponsers en nog
Sponsers ... Zijn dat halfnaakte dames die je auto wassen terwijl je aan de waterpijp ligt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toevallig ken ik deze mensen... en de sponsors. En inderdaad zijn ze zeer serieus bezig met dit project!
Een klein beetje respect voor wat ze van plan zijn is zeker wel op z'n plaats. (de opbengst van de verkoop van auto komt ten goede aan een vooraf bepaald goed doel.) Laat mensen in hun waarde!
Don, ik wens jullie heel veel succes en als je onderweg hulp nodig heb mail je maar.
groet,
Jan, (je weet wel, van dat team mafkezen met die rally-Volvo)
- V700 register
- Nieuw lid
-
je moest eens weten wat voor een " fijne" mail ik heb gekregen van deze " serieuze" lui..JanV schreef : Toevallig ken ik deze mensen... en de sponsors. En inderdaad zijn ze zeer serieus bezig met dit project!
Een klein beetje respect voor wat ze van plan zijn is zeker wel op z'n plaats. (de opbengst van de verkoop van auto komt ten goede aan een vooraf bepaald goed doel.) Laat mensen in hun waarde!
Don, ik wens jullie heel veel succes en als je onderweg hulp nodig heb mail je maar.
groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
kunnen ze ook een partij bagger terugverwachten. Wie kaatst.......
Ik wens ze veel succes, nogmaals en ze kunnen altijd bij ons terecht voor raad, daad en een woordenboek.
H�¤r i Norden ha vi bara vintrar, en vit och en gr�¶n!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan,JanV schreef : Toevallig ken ik deze mensen... en de sponsors. En inderdaad zijn ze zeer serieus bezig met dit project!
groet,
Je hebt helemaal gelijk.
Ik heb best wel bewondering voor de deelnemers aan deze rally.
Ik durf het niet aan om met een oud barrel (zo wordt op de site en in de media gesproken) zo'n tocht aan te gaan. Ik probeer juist alles helemaal in orde te hebben voordat ik op "vakantie" ga. Dus wat dat betreft van mijn kant wens ik die jongens alle succes.
Alleen door het (spreek) taalgebruik worden helaas de verkeerde beelden opgewekt.
Jammer, daar wordt dan op gelet en niet meer op de boodschap.
Dus laten we nu met z'n allen eens een keer niet over het taalgebruik vallen en kijken naar de boodschap en wat het doel van deze rally is.
Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het punt is gewoon dat niet iedereen die een Volvo 700/900 rijdt 50+ is, een vrouw en 3 kids en een labrador heeft, shopt bij de Ikea en een academisch titel Neerlandicus heeft. (ik probeer even te chargeren met een stereotype om hiermee een duidelijk punt te maken)
Leven en laten leven.
Ik ken de bewuste mail niet en als daar persoonlijke dingen spelen blijf ik daar graag buiten.
Buiten kijf staat dat A'dam-Dakar een leuke kans biedt aan jongeren om het avontuur te zoeken, gelijk iets van de harde realiteit van de wereld te zien, wat besef op te doen hoe rijk we het in NL hebben en tegelijk ook nog wat te kunnen betekenen voor een hulpproject ter plaatse.
Verder: Je hoeft niet te reageren op iets wat iemand post. Ook dat is een keuze. Ik kies soms ook die optie.
grt,
Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wissen die troep en opnieuw beginnen!!!
Wat heb je aan ruzie?
Groeten �»�»t ( het simpele) Epe
De Dalhaussertjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De toonaard van zo'n posting irriteert sommigen. Anderen glimlachen erom. Beide reacties kan ik goed volgen. Maar op deze 700-apenrots is wijsheid geboden.hdalhuisen schreef : Wissen die troep en opnieuw beginnen!!!
De ge�«rgerde gaat een blokje om : zwijgen is goud.
De ge�¯nteresseerde/geamuseerde gaat op de posting in ; reageert op inhoud en niet op vorm en wie weet wordt het dan toch nog gezellig (misschien zelfs voor de zwijger...).
H