hendel portierkruk afgebroken
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2019 22:01 #1457637
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Beter
Beter kun je een nieuwe handgreep cpl monteren. Het palletje gaat stuk omdat het kunststof veroudert.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
12-11-2019 17:44 #1457649
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic GELUKT!
De klus is geklaard. Vanmiddag een complete handgreep van mijn ex-940 (De Paarse Toerbuffel), waarvan het wrak nog hier in het dorp bij een garagebedrijf staat, afgeschroefd en omgewisseld met mijn kapotte handgreep. Het truukje met de elektrokabel uit het you tube filmpje om de haak omhoog te trekken zodat het schalmpje er gemakkelijker overheen getrokken kan worden werkte prima. Verder niets gedemonteerd. De raamgeleider en slotplaat gewoon laten zitten, alleen de afdekplaat eraf om bij de binnenkant te kunnen komen. Twee boutjes en 1 schroefje losdraaien en je haalt de complete deurgreep er zo af. In goed 40 minuten het onderdeel eraf gesloopt, omgewisseld en weer opgebouwd op beide auto's. Het achterportier van de sloper heeft nu mijn kapotte handgreep.
Ik ben er blij mee en kan weer gewoon het bestuurdersportier openen vanaf de buitenkant. Kijken hoe lang deze greep het houdt, het kunststof schalmpje van deze is tenslotte ook 21 jaar oud (maar minder vaak gebruikt als zijnde achterportier).
groet,
Pascal
Ik ben er blij mee en kan weer gewoon het bestuurdersportier openen vanaf de buitenkant. Kijken hoe lang deze greep het houdt, het kunststof schalmpje van deze is tenslotte ook 21 jaar oud (maar minder vaak gebruikt als zijnde achterportier).
groet,
Pascal
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2019 21:44 #1457653
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Goed bezig!
Goed bezig!
Moderators: Jerry Stam