Speakers D-Stijl ?
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
05-10-2015 13:55 #1422219
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Een poging wagen
Ik ga toch een poging wagen om zowel elektr. antenne als d-speakers in de d-stijl te proppen. Ik heb de alu. antennebuis een kwart slag gedraaid (gaatje geboord en de buis een kwart slag verder weer vastgeschroefd zodat de antennekabel+achteruitwisservloeistofsslang meer naar de zijkant geleid worden, waardoor er iets meer ruimte in het midden achter de afdekkap ontstaat.
Ik heb een dummy speaker van 3 cm diep gemaakt om te passen achter de afdekplaat, dit ging net. Met een beetje geluk zal het hopelijk net gaan lukken.
Eind v.d week ga ik er mee verder.
Ik kan wellicht aan nog een d-speakersetjes komen (NOS), dat hoor ik morgen. Mocht er nog iemand belangstelling hebben in een set dan graag een PB.
Ik heb een dummy speaker van 3 cm diep gemaakt om te passen achter de afdekplaat, dit ging net. Met een beetje geluk zal het hopelijk net gaan lukken.
Eind v.d week ga ik er mee verder.
Ik kan wellicht aan nog een d-speakersetjes komen (NOS), dat hoor ik morgen. Mocht er nog iemand belangstelling hebben in een set dan graag een PB.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
07-10-2015 16:37 #1422283
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Geplaatst
Ik heb de speakers binnen en geplaatst in de auto. Ik heb de antenne zoveel mogelijk aan de kant getrokken, maar er blijft i.d.d. een kier aan de raam kant, dus helemaal mooi sluit het nog niet aan. Voorlopig laat ik zo, want als ik rijd zie ik het toch niet en als muziekliefhebber profiteer ik dan wel van de toegenomen kwaliteit van het geluid. Ook voor de passagiers op de achterbank komen de instrumenten op de cd veel meer los door deze toevoeging. Ik ben er blij mee. (helaas worden de laatste foto's gedraaid geplaatst).
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-10-2015 19:51 #1422294
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Probeer deze tweeters eens:
Probeer deze tweeters eens:
www.conrad.nl/nl/auto-tweeter-120-w-379900.html
Ze lijken me net wat platter dan de originele. Ze klinken prima (ik ben vrij kritisch qua geluid) en kunnen zonder filter worden aangesloten. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
www.conrad.nl/nl/auto-tweeter-120-w-379900.html
Ze lijken me net wat platter dan de originele. Ze klinken prima (ik ben vrij kritisch qua geluid) en kunnen zonder filter worden aangesloten. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-10-2015 20:03 #1422295
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ziet er netjes uit Pascal,
Ziet er netjes uit Pascal, hulde.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
07-10-2015 21:06 #1422301
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Tweede set te koop
Ik heb trouwens nog precies zo'n NOS set te koop. Voor wie het geluid in zijn estate wil upgraden.
Bekijk daarvoor de advertentie.
Indien belangstelling: reacties graag via PB.
groet,
Pascal
Bekijk daarvoor de advertentie.
Indien belangstelling: reacties graag via PB.
groet,
Pascal
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
08-10-2015 20:22 #1422338
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic verkocht
De speakers zijn verkocht en inmiddels opgehaald door een clublid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2015 12:19 #1422358
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Speakers
Vanochtend de D stijl speakers erin gezet en het werkt als een zonnetje. De hele installatie is nu compleet en origineel Volvo, met als basis een CR906 vorig jaar gekocht (Nieuw in doos!) Blij mee! Vind overigens de huidige generatie auto radio's er niet uitzien met al die kerstboom verlichting.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2017 00:11 #1439831
door V700 register
Ik heb net 6 nieuwe speakers en een Alpine bt radio laten installeren in Zoetermeer, maar wist niet dat er ook in de D-stijl speakers geplaatst kunnen worden. Ben benieuwd of de bedrading er bij mijn estate ook in zit.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
20-08-2017 10:16 #1439840
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Jawel
Alle 940's van de laatste jaren zijn reeds voorbedraad, dus is het plug and play.
De D-Stijl speakers komen met name de achterbank passagiers ten goede. Totaal geluid in hoog in de auto wordt daarmee ook "voller", de speakers zitten immers mooi op oor-hoogte.
Groet,
Pascal
De D-Stijl speakers komen met name de achterbank passagiers ten goede. Totaal geluid in hoog in de auto wordt daarmee ook "voller", de speakers zitten immers mooi op oor-hoogte.
Groet,
Pascal
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2017 23:05 #1439858
door V700 register
Vraag: welk type speakers heb ik nodig ? Ik heb nu 6 Alpine speakers en een Alpine UTE-92bt.
Moderators: Jerry Stam