12 V in de bagageruimte
- V700 register
- Nieuw lid
-
A_A schreef : met een beetje pech de betreffende die het apparaat per ongeluk op 220volt aansluit dit zal merken.
Maar tja opzichhet zal werken.
Volgens mij kan dit geen gevaar opleveren, omdat de - op de aarde zit en de + op de pool. En bij 220 heb je - en + op beide polen. Dus volgens mij gebeurt er niks als ik die stekker in de 220 stop.
In ieder geval...ik heb het al tig-keer gezien op deze manier, zonder problemen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
haha, beter: de camper oplossing. Pas wel bij zo'n m3 kistBert N schreef : Voordeel is dat als je de motor uit doet de dvd speler van de kinderen blijft spelen.
Op deze accu heb ik een 12 volt aansluiting gemaakt die met een draad onder de achterbank loopt.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
willemvAnbenthem schreef :
A_A schreef : met een beetje pech de betreffende die het apparaat per ongeluk op 220volt aansluit dit zal merken.
Maar tja opzichhet zal werken.
Volgens mij kan dit geen gevaar opleveren, omdat de - op de aarde zit en de + op de pool. En bij 220 heb je - en + op beide polen. Dus volgens mij gebeurt er niks als ik die stekker in de 220 stop.
In ieder geval...ik heb het al tig-keer gezien op deze manier, zonder problemen.
Klopt helemaal, wij hebben op ons zomerhuis in Zweden zonnepanelen, gewoon met driepolige stekkers naar de regelaar. randaarde is min en de twee andere pennen zijn plus. Heel gebruikelijk bij gebruik van zonnepanelen en een 12 volt installatie in huis.