Gordels voor een kinderbankje
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2012 13:05 #1356798
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Plaatje
Jeroen,
Op deze kopie uit de Volvo folder zie je het zitten zoals Volvo het heeft
De hoofdfoto en de uitsnede bij opruimen
<a href=" link.marktplaats.nl/547259374 ">link
Staat overigens ook in de accessoirefolders die op deze site ook wel ergens staan
Net als in het linkje van Mathy
Op deze kopie uit de Volvo folder zie je het zitten zoals Volvo het heeft
De hoofdfoto en de uitsnede bij opruimen
<a href=" link.marktplaats.nl/547259374 ">link
Staat overigens ook in de accessoirefolders die op deze site ook wel ergens staan
Net als in het linkje van Mathy
Mathy schreef : In <a href=" www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=93895 " target="_blank">dit draadje is heel mooi te zien, hoe de gordel moet lopen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2012 13:15 #1356802
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snap ik het
Ik heb zelf geen bankje, maar als ik het goed zie lopen de gordels nu wel goed, maar kun je ze alleen niet tussen het banktje vandaan halen wanneer je dat weg wilt klappen.
Bij een origineel systeem zit de gordel daarom op de wiekast met een extra vanger vast i.p.v. de vaste bevestiging die jij nu hebt, toch?
Je schreef dat je een extra setje gordels aangeschaft hebt. Dan kun je toch die vangers die je eerst op de wielkast had zitten weer terugzetten, en met de gordels en dat-ding-wat-in-de-vanger-gaat naar een schoenmaker gaan en vragen of hij de vaste bevestiging wil vervangen door het genoemde ding?
Bij een origineel systeem zit de gordel daarom op de wiekast met een extra vanger vast i.p.v. de vaste bevestiging die jij nu hebt, toch?
Je schreef dat je een extra setje gordels aangeschaft hebt. Dan kun je toch die vangers die je eerst op de wielkast had zitten weer terugzetten, en met de gordels en dat-ding-wat-in-de-vanger-gaat naar een schoenmaker gaan en vragen of hij de vaste bevestiging wil vervangen door het genoemde ding?
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2012 19:28 #1356863
door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic Een idee...
Je schetst de situatie op zich prima. Wat je voorstelt is best een idee. Ik heb voor wie dat weten wil ook even geïnformeerd bij de Bangarage Amstelveen (Volvo-dealer). De hele set gordels is ook nog nieuw te bestellen. Maar dan moet je wel je portemonnee meenemen. 440,- inclusief. Of het bevestigingsmateriaal er dan ook bij zit is onduidelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2012 19:37 #1356867
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kun
Kun je beter een complete, gebruikte set kopen, voor de gordels. Ben je met 150 euro wel klaar (maar wel met gebruikte gordels dus).
Moderators: Jerry Stam