Even voorstellen en een vraag over vocht onder de vloerbedekking in 740.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarschijnlijk heb ik dus last van het door jouw benoemde probleem.
mijn isolatie-mat is namelijk ook kleddernat.
alleen welke kleppen bedoel jij precies ?
en wat bedoel je met het gaas van de paravan, waar zit de paravan ?
verder bedankt voor je reactie.
Gr. Kevin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat water Mathy heeft ervoor gezorgd dat er links gelast moest worden , en dat ik het hele interieur eruit moest halen om het eruit te dweilen en te laten drogen links en rechts en nu zit alles er weer in nog niet netjes afgewerkt tot ik zeker weet dat alles ook droog blijft.Mathy schreef : Hallo Marcel
Volgens mij heb je m'n vraag niet begrepen. Wat gebeurt er met het water, dat vóór het afdichten door de kleppen kwam en nu door het afdichten van de kleppen niet meer naar binnen komen kan. Waar blijft DAT water?
groetjes
Mathy
mvg
Marcel
Volvo 745 B230K AW71L 1986
Volvo 945 Nordic B230FK handgeschakeld Vialle LPI G3 1997
- V700 register
- Nieuw lid
-
de paravan zit tussen de motorkap en de voorruit en heeft spleetjes waaronder je gaas ziet zitten. Een foto van de rechterklep zit in het draadje "ondanks nieuwe voorruit toch nog waterlekkage" dat kun je vinden als je op mijn forumnaam klikt en dan volg gebruiker dan staat ie er wel tussen. Of anders zoek je via de zoekfunctie dit draadje op en dan zie je een foto van de rechtse zwarte klep.
mvg
Marcel
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik wil niet vervelend doen, maar da's nogsteeds een antwoord op m'n vraag. Het water dat eerst door de klep de auto in kwam, kan er nu niet meer in. Loopt dat water weg of blijft het nu achter de klep staan?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
mvg
Marcel
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het water kan dus gewoon weg en blijft niet staan om (al dan niet kleine) gaatjes in je plaatwerk te maken.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn "paravan" zit niet dicht, en het gaas zit ook nog gewoon vast, en is helemaal vrij van bladeren.
wel zie ik bij de isolatiemat, vlak bij de klep links aan de voetenruimte van de bestuurder, een spoortje water lopen door de mat heen, zegmaar. dit zou erop kunnen wijzen dat het water uit deze klep komt. maar waar komt deze klep vandaan ? is dit de klep die jij bedoelt, die het water tegenkomt, en dus dicht moet zijn ?
als dit het geval is, waarom zit deze klep er dan uberhaupt ?
de remedie is dus waarschijnlijk om deze klep eruit te halen, en er opnieuw in te kitten ?
Gr. Kevin
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
mvg
Marcel